Engel, skatt og lite frø. Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Mannen sitter å knasker i seg chillinøtter til den største gullmedalje... Tygger litt fort og litt sakte...litt sånn i melodi... Jeg blir svett! I tillegg lukter det dritgodt, men jeg har bestemt meg for å ikke spise sånt i hverdagene..Kan ikke sprekke allerede på en mandag!
Jente73_tvillinger Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 Flink du er Men..du kan vel kanskje be den chilinøtt-spisende mannen din om han kanskje kan ta litt hensyn til at du ikke skal ha slikt nå?? Kanskje han kan spise det et annet sted, sånn bare for å være snill??
Engel, skatt og lite frø. Skrevet 24. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2007 He hehe..Ja, det kan du tro! Stakkar...-jeg kan jo ikke jage han inn på do heller;) Nei, bollen er snart tom nå..Puh!
Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 Kjæresten min smatter også noe heeeeelt forferdelig. Tygger, smatter, og puster tungt med nesa. Lyst å slå han ned kjenner jeg
Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #5 Skrevet 24. september 2007 Ha ha ha..jeg ler meg i hjel...
Engel, skatt og lite frø. Skrevet 24. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 24. september 2007 mente ikke å trykke på anonym..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå