1 Gulljente + gull i magen <3 Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 busk greiner som er veldig krokete som er fint å ha lysrekke i...snakker om et slags sånn pyntetre liksom, bare at det er kvister i en bunt....trenger ikke vann eller no å er veeeldig dyre hos blomsterbutikker...MÅ vite navnet på di? noen som vet?
entus Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 Trollhassel/vrihassel, gjetter jeg du mener. Bare av nygjerrighet, hvorfor spør du?
1 Gulljente + gull i magen <3 Skrevet 24. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2007 jajaja yees akkurat sånne jeg mener..bare må få tak i det fikk pluselig et innfall.....å da er barnimagen så bra for man kan spørre om alt så får man svar med en gang..selv om det handler om helt andre ting en barn...takktakk......:)
prøvekluten+3små Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 utifra beskrivelsen din så dukka følgende ord opp i hue mitt..mora mi hadde slike i en vase til jul i fjor..husker bare ikke hvilken av disse undernevnte det var:o) -misteltein -eføy -kristtorn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå