Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 I USA, så da er det igang med å laste ned igjen:-) Gleder meg:-))
Natteravnen* Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 Uff, veit du ka, eg må faktisk no krype til korset og innrømme at Greys er litt arti also......har sett det litt idet siste, og no er det gjort. Eg likar Greys eg også! Og det er gjengen her inne sin feil, tenk! -for når det var so mykje skriverier om serien so vart eg litt nyskjerrig, og måtte sejekke ut dette her he-he.
Natteravnen* Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 øh, sjekke ut skulle det vere...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. september 2007 ....fniiiiis.........så telte vi deg med:-) Fort gjort å bli revet med ja;-)
Gjest Skrevet 25. september 2007 #5 Skrevet 25. september 2007 Heisann kan du fortelle meg hvor du laster ned Greys?? Skulle gjerne sett sesong 3 også jeg..Har mista 3 !!! episoder..KRISE :0(
solkrem Skrevet 25. september 2007 #6 Skrevet 25. september 2007 ja hvor???? hehe er litt sånn skal jeg vente til hver uke - eller bare se alle på en gang....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå