Frk. Vable Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Klarer selv ikke få ned tran, syns konsistensen er helt for j*vli... Og syns så synd på guttungen når jeg presser sprøyten inn i munnen hans, han syns ikke akkurat det smaker godt han heller... Kan man blande litt i grøten, kanskje?
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 Ja det kan du jeg blander selv tranen i melka til tulla. Hun får i seg det meste litt sitter igjen i flaska =0). I dag ville hun ikke ha melk men slukte tranen med sprøyte som det var godis. Så hun er godt vant med smaken nå.
ALIICE Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 Huff, ville du hatt tran i grøten da? Tenk på hvordan den vil smake! Selv liker jeg faktisk tran, men blir kvalm av tanken på å blande den i grøten!
cherry coke Skrevet 24. september 2007 #5 Skrevet 24. september 2007 Tror ikke det blir godt...hva med å gi d-dråper? Det smaker ingenting.
ALIICE Skrevet 24. september 2007 #7 Skrevet 24. september 2007 Ja, DRITgod! Blir ihvertfall å smake skikkelig dritt!
prekæs Skrevet 24. september 2007 #8 Skrevet 24. september 2007 det å ta tran blir en vane. har en tass på 21 mnd, som ikke kan få tranen fort nok. og sier nam. Den med sitron er faktisk god.
Cat.68 Skrevet 24. september 2007 #9 Skrevet 24. september 2007 Dere vet at man ikke MÅ gi ungene tran?? Det holder fint med D-dråper og biovit!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå