Hilsen Aud Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Den ene puppen min formelig høytrykkspyler maten ned i halsen på lillegutt. Han klarer knapt å svelge unna og ender opp med magevondt, gulp, hikke og frutstrasjon fordi maten kommer så fort... er dette bare et luksusproblem eller er det noe jeg kan gjøre noe med?
Gjest Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 Har det akkurat samme. På venstre pupp virker det som at det kommer veldig fort, han hoster og svelger. Har hatt piercing i høyre brystvorte, så det virker som det går treigere på den siden, at han liker den best. Vet ikke om det har noen sammenheng med det.
AnnCoglillepinky=) Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 Var sånn her i starten også, men nå er han så glupsk at han gjerne skulle hatt ned alt med det samme...hehe. Du kan prøve å pumpe ut litt før du legger ham til brystet, det hjalp her i alle fall. Trykket er nok hardest da utdrivningen starter.
Mamma til 2 jenter..... Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 Jeg har hatt det sånn med begge jentene;) Plutselig bare står strålen i alle retninger og det har ikke gått over hos meg da, så hos meg er det nok bare et luksusproblem.. Ser liksom bare jenta mi svelger uten å måtte jobbe for å få ut maten i det hele tatt.. Tok litt tid før de ble vandt til det men nå går det fint, kom jo så mye at de små kastet opp til tider:( Men som sagt nå går det bra:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå