Gå til innhold

Utenom tema. Bursdagsfeiring.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mitt barn har fødselsdag nå snart å pga dårlig form så har jeg betalt 5000 kr for at hele hannes avd i bhg får dra på et lekeland i nærheten å feire. De blir hentet og bringt med buss.

Problemet nå er at jeg har for lengst sendt inbydelse på mail til bhg å bedt de sende videre til foreldrene, noe de ikke har gjort før dagen før. Så har det seg sånn at en annen har fødselsdag dagen etter å i mailen så står det at bhg tar barna med til lekeland i anledning disse to barna. Synes det er frekt og synes synd på barnet mitt som sikkert ikke får noen gaver.

Er det jeg som overreagerer eller??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh takk for det:o) Har sittet å følt meg kjip i det ene øyeblikket og at det er urettferdig i det andre. Hadde jeg vist dette så hadde jeg ikke bestilt det i bhg tiden. Håper bare barnet mitt får en bra feiring:o)

Skrevet

Men skal du ha feiringen i barnehagetiden? I "vår" barnehage er det lov å invitere til bursdagsfeirng på dagtid, men da skal det være uten gaver. Det er noe vi foreldre er blitt enig om for å unngå press på foreldre. Du kan ikke kreve at de andre barna skal ha med seg gave i barnehagen. Men lekeland blir sikkert topp og barnet ditt får en herlig dag uansett! (Ikke meningen å være negativ!) Grattis med bursdag i huset!

Skrevet

DEt med gaver er vel en ting, men syns det er frekt av bhg å skrive at det er for begge barna når det er du som har betalt det... Så lenge ikke foreldrene til det andre barnet har ordnet noe.... Tror jeg hadde tatt en tlf til bhg å spurt hvorfor de skrev at det var i anledning bursdag til begge barne, når du har ordnet og betalt hele pakka.

Skrevet

jeg jobber selv i barnehage, og syns det er rart at barnehagen har valgt å takke ja til tilbudet du gav dem. jeg egner med at jeg hadde avslått, da dette er en veldig flott bursdagsfeiring som ville legt et press på de andre foreldrene om å feire like flott sine egne barns bursdag. men er enig med at de ikke burde sagt at det var deres utflukt, men takket deg for at du gir alle barna en slik tur

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...