Gå til innhold

Julegaver...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen som har tips til hvordan gjøre julegavehandelen enklest mulig i år? Ønsker å være ferdig med den før desember begynner. Kanskje noen som har et supersmart gavetips som passer å gi til de fleste? Hadde vært flott å kunne gjøre unna mesteparten av handelen på en butikk. *Drømme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøpe noe av det samme til flere?

 

Eg har kjøpt stål termoser med ingravert navn til alle tantebarn.

I går kjøpte eg 2 slike sengehimler til jentesengene - gaver til jentene fra storebror.

Mellomste jenta har kjøpt dvd/playstation spill til sine søsken.

Og minste jenta har kjøpt pysjamaser til sine eldre søsken.

 

Så her har det gått i det samme, men variert litt på farge om det er til gutt eller jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i år får alle oldeforeldre krus det står verdens snilleste oldemor/oldefar på:)

de hadde desverre ikke det til de andre så de får bare krus det står mormor,bestefar,farmor,farfar morfar,tante og onkel på:)

også kjøpte jeg et fra lillesøster (i magen) til storebror som det såt bror på med et søtt motiv av hundevalper på:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har i flere år tenkt at alle kan ha nytte av noe kjøpte enten i cd/dvdbutikk, bokhandel, vinmonopol eller godtebutikk, velger jeg to av disse kan jeg kjøpe alle gavene der :)) I år begynte vi tidlig og kjøpte litt i sommer, og skal til Liverpool neste helg så tar et raid der og - da kan vi bli nesten ferdige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg må innrømme det at det er ikke lett å finne på hva man skal gi vertfall ikke når det skal være fra 2 barn:)hehe

vi har vært år gitt bilde/kalender av sønnen vår men nå som han får en søster så måtte vi tenke litt i andre baner hehe...

den første julen til vår sønn var det sykehus bilde som ble julegave 2året var det 1 årsbildet 3året var det kalender (han er født i oktober) så han var ikke gammle karen på sin første jul :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har gjort unna de fleste julegavene allerede... Fikk unna mye på gullsmeden; rimelige øredobber er kjøpt til flere og noen lekre smykkeskrin til andre. Ellers har vi forstørret og rammet inn brudebildet vårt og dermed var fem gaver ferdig. På bohandelen fikk vi også unna en 6-7 gaver. Fra tidligere år vet jeg at vi har gjort unna flere gaver på apoteket faktisk. De pleier å få inn mye koselig te, krydder, karameller, oljer, røkelse, fine varmeposer, gavesett med kremer osv før jul. Til våre besteforeldre har vi i noen år kjøpt fine gaveposer eller kurver og fyllt disse med slikt som fin te, fin kaffe, eksklusiv sjokolade osv og knyttet fint bånd på. Tror det har falt i smak, da de har mange barnebarn som kjøper gaver til dem og dermed får de mye kremer, pynt, sengeklær osv. Ellers er sportsbutikk også et sted med gaveideer til folk i alle aldrer. (ullundertøy feks) Håper du fikk noen tips:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje en litt kjedelig gave, men mine tantebarn, lillesøster m fl ønsker seg som regel gavekort på Sten og Strøm. Vet det også er flere i familien som blir glade for det når salget setter inn 3. juledag :D Dette er jo mest til dem vi gir litt større gaver til da... Jeg er godt i gang med julegavehandelen allerede, så de som ikke får mer personlige ting får nok gavekort... Men stresser litt med hva jeg kan gi til min snille samboer.... Noen tips??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På www.babytrend.no har de kjempefine gipsavtrykk. Tenkte å trykke fot eller hånd til babyen i gave til besteforeldrene. Er det plass i rammen lager vi trykk av storebror også. En kjempefin gave, syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg føler også at alle julegaver må være i hus før desember i år. I tillegg har min eldste bursdag i desember også. Så i år feires nok den dagen på lekeland....:-)

Jeg har et godt gavetips: På The linnen factory her i Stavanger er det salg nå. Mulig det er det på de butikkene i resten av landet og. Der kjøpte jeg tykke, herlige, håndklær til svigerinnene mine som er unge og single og urbane og veeeldig vanskelig å kjøpe noe til. :-) Slike gode hånklær er gode gaver til mange synes jeg. Hvertfall hvis de er på salg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg prøver også å få gjort unna litt julegaver. Har kjøpt endel bøker, det er jo så masse forskjellig, fra hobbybøker til skjønnlitteratur og barnebøker, så man kan få gjort ganske mange julegaver på en butikk. er litt salg nå også, så det hjelper jo!

 

Ellers synes jeg sånne gavekurver er en dritbra ide, med enten hudpleieprodukter, hobbyartikler, og en morsom oppskrift og alt man trenger for å lage det :)

 

Har termin 10 desember, så håper også på å få gitt noen innrammede bilder i julegave..

 

Lykke til med innkjøpene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg har et fantastisk tips: La mannen din ta seg av julehandelen - du er gravid.

 

Dersom noen her er single - spør en venn eller noen i familien om å ordne det for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På vistaprint.no og flere andre sider er det masse morsomme ting man kan bestille som bildehilsener - kopper, t-skjorter, kalendre... fra oss blir det nok en del forstørrelser av både oss voksne (brudebilde) og datteren, så får bilde av junior komme i neste rekke. tror ikke jeg rekker noe bilde av babyen til jula ringes inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er medlem i 2 bokklubber og har kjøpt bøker til min bror og pappa,Pondus til broren min og en annen bok til pappa. Får de tilsendt i posten. Jeg har også planer om å bli tidlig ferdig i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...