Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Eller heller lurer litt,da.. BF skal ha gullet i morgen etter jobb,og ha henne over natten.Vi har ikke barnepass til henne,så når hun ikke er hos han,er hun hjemme med meg. Han vil kjøre henne ut til meg onsdagsmorning før han skal på jobb,og da mener jeg at han like godt kan komme ut igjen med henne om kvelden og la henne sove her.Da slipper hun å bli vekket og dratt ut kl seks om morningen.De har jo ikke noe utav det.. Eller så mener jeg at han får få noen (søsteren,som han bor hos for tiden),til å ha henne.Da jeg mener det ikke er mitt problem å ha ansvar for "pass" den morningen han vil ha henne.. Dette ble kanskje litt rotete,men håper dere forstår hva jeg mener:)Dette er helt nytt for oss,og vi har ikke helt peiling på hva vi holder på med:-/
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 det lønner seg for dere begge og være litt fleksible her. hva er hans gleder med og ha henne over natta? kan han få igjen den tiden en annen dag i stedet? kan han få begyne sent på jobben den dagen i uka han har henne? (antar dere har vanlig samvær) eventuelt så forstår jeg at det er kjipt for deg og stå opp tidlig for og ta henne i mot. i tilleg så kan det jo hende at hun begyner og våkne så tidlig vær dag siden hun blir vekket tidlig vær uke. om dere har anden vær helg og du går hjemme så kan han kansje får hele lørdag i din uke i stedet for vær onsdag?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå