mamman til leon og Noah Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 noen som vet om det er farlig??
Josefine78 Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 Jeg ligger fremdeles på magen. Gjorde det lenge ved første svangerskap og. Opplevde ikke det som farlig, men har ikke akkurat noen forskningsartikler som sier at det ikke er farlig. Jeg tenker at så lenge det føles greit ut, så går det bra.:-)
Gjest Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 Har hørt du kan ligge på magen til det er ubehagelig for deg!!!
2 tette - med flette Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 Jeg ligger fortsatt litt på magen, og jeg er 25 uker.. Noen dager er det mer ubehagelig enn andre, kommer jo an på hvordan fosteret ligger men det er ikke farlig så lenge det ikke gjør vondt
"gullet" Skrevet 24. september 2007 #5 Skrevet 24. september 2007 jeg klarer ikke og ligge på magen lenger, har blitt skikkelig stor. men hender seg jeg har stablet til noen puter og så lagt meg på magen litt.. sånn at jeg ikke ligger flatt nede på madrassen... det er ikke farlig, men får du vondt så er d bare og snu seg...
Josefine & Oline Skrevet 25. september 2007 #6 Skrevet 25. september 2007 Hei! Måtte bare si: for et aldeles nyydelig navn du har! Jeg heter også Josefine, er ikke så veldig mange av oss, er det vel? Hihi! Ikke i 20-30-åra iallefall... Ligge på magen...det klarer ikke jeg, det blir så ubehagelig, men til vanlig sover jeg alltid sånn... den stillinga har vært ubehagelig veldig lenge faktisk...er 18+4 nå idag...
Me & Ne Skrevet 25. september 2007 #7 Skrevet 25. september 2007 Jeg er i uke 29 og ligger fortsatt nesten helt på magen.. så lenge det ikke er ubehagelig for meg kommer jeg til å gjøre det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå