Gå til innhold

ligge på magen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vet om det er farlig??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ligger fremdeles på magen. Gjorde det lenge ved første svangerskap og. Opplevde ikke det som farlig, men har ikke akkurat noen forskningsartikler som sier at det ikke er farlig.

Jeg tenker at så lenge det føles greit ut, så går det bra.:-)

Skrevet

Har hørt du kan ligge på magen til det er ubehagelig for deg!!!

Skrevet

Jeg ligger fortsatt litt på magen, og jeg er 25 uker..

Noen dager er det mer ubehagelig enn andre, kommer jo an på hvordan fosteret ligger men det er ikke farlig så lenge det ikke gjør vondt :)

Skrevet

jeg klarer ikke og ligge på magen lenger, har blitt skikkelig stor. men hender seg jeg har stablet til noen puter og så lagt meg på magen litt.. sånn at jeg ikke ligger flatt nede på madrassen... det er ikke farlig, men får du vondt så er d bare og snu seg...

Skrevet

Hei!

Måtte bare si: for et aldeles nyydelig navn du har! Jeg heter også Josefine, er ikke så veldig mange av oss, er det vel? Hihi! Ikke i 20-30-åra iallefall...

Ligge på magen...det klarer ikke jeg, det blir så ubehagelig, men til vanlig sover jeg alltid sånn... den stillinga har vært ubehagelig veldig lenge faktisk...er 18+4 nå idag...

Skrevet

Jeg er i uke 29 og ligger fortsatt nesten helt på magen.. så lenge det ikke er ubehagelig for meg kommer jeg til å gjøre det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...