Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Har lest på lommelegen at man har 6 dager i mnd man kan bli gravid på...5 dager før el og 1 dag etter.......hvis jeg hadde sex 4 dager etter el og han i tilleg ikke kom skikkelig.....da er det vel UMULIG??
Gjest Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 Ingenting er UMULIG! Moahahaaaaah!! Neida, bare tuller. Om du vet når du hadde EL og hadde deg 4 dager etter det er det vel ganske usannsynlig at du blir gravid.
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 24. september 2007 #5 Skrevet 24. september 2007 min erfaring er at man blir gravid før man vet ordet om det..... men akkurat et par dager e mensen er nok lite tvilsomt...
Gjest Skrevet 24. september 2007 #6 Skrevet 24. september 2007 Ja det kan du, jeg har fire mnd. gammle Sienna Sophie som bevis;p
Anonym bruker Skrevet 25. september 2007 #7 Skrevet 25. september 2007 eggløsningen er ca 10 dager etter mensens siste dag. 4 dager etter dette er altfor kort. Egget er jo på tur den tiden! Ta angrepille hvis du rekker.
Sota Skrevet 25. september 2007 #9 Skrevet 25. september 2007 Noen kan faktisk ha flere eggløsninger i perioden også.
Tokatter_USA Skrevet 26. september 2007 #11 Skrevet 26. september 2007 Det er en myte, så vidt jeg vet. Hvis HI vet helt sikkert når hun hadde EL (Hvordan vet du det, HI?), og hun hadde sex fire dager etterpå, så er det svært lite sannsynlig at hun er gravid. Egget skal ikke kunne leve i fire dager. Men det forutsetter at hun er helt sikker på når hun hadde EL.
Tokatter_USA Skrevet 26. september 2007 #12 Skrevet 26. september 2007 Det at "han ikke kom skikkelig" betyr ingenting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå