@nneliten Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Jeg forteller den slik, men lurer på om jeg har fått med alt; I min bestemors hus bor det mange små mus (hendene sammen over hodet som tak) og de piper, kan du tro! Pip-pip-pip (tomler mot peke- og langfingre - åpne og lukke) De løper og de tripper (løper/tripper med fingre i motsatt håndflate) På benk, (Knyttede hender mot hverandre) og på bord, (Flat hånd over knyttet hånd) og i min seng, kan du tenke? (Legge hodet på skakke, og legge hendene mot hverandre ved kinnet) På loft (Peke opp) og i kjeller (Peke ned) Men setter vi en felle, så vips er de vekk (Gjemme begge hender bak ryggen) Noen som kan hjelpe?
hostogharkheledagenlang Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 jeg sier det sånn som deg, tror ikke du har glemt noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå