Gå til innhold

mensmurring...

Anbefalte innlegg

Skrevet

sist jeg ble gravid hadde jeg mensmurring noen dager før ikm (og noen dager etter...)

nå er jeg ca 1 uke etter EL og har mensmurring... skal jo ikke ha mens før 10 okt(har EL vedig tidlig i syklus)kan det være tegn på at jeg er gravid? hva tror dere...jeg håper jo så klart jeg er det...men det er nå litt tidlig å få symptomer så tidlig vel....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vel....Jeg hadde mens murringer i 1,5 uke føre IKM.I dag kom mensen:(

Ikke for å ta håpet i fra deg...Men mange som har mens murringer tidlig,som er gravide og=)

Lykke til

Skrevet

Mensmurringer er et usikkert tegn. Kan være et tegn på at mensen kommer etter hvert, men kan også være graviditet.

Selv hadde jeg i forrige syklus veldig mye mensmurringer i 1,5 uker før mens(+endel andre symptomer), og trodde nesten jeg var gravid, men tr kom!!

Det jeg vil frem til er at de symptomer man har før ikm er mye av de samme man har enten man er gravid eller ikke. Og ingen syklus er helt lik...

Lykke til :o)

Skrevet

Jeg er i samme situasjon som deg. Hadde el på torsdag. Hadde sex onsdag, torsdag, fredag, lørdag osv:-). I dag har i dag vært kvalm, hatt vondt i hodet og ryggen, føles som typisk mensmurring, men kraftigere. Pleier ikke å ha mensmurring så tidlig. Har IKM først neste fredag. Håper jo selvfølgelig. Det er lenge å vente til IKM...

Lykke til. Håper spiren sitter for oss begge..:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...