tre små... Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 bare nysgjerrig... en gang i året sjekker jeg mine...
Bratsj Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 To ganger i året her. Kom derfra for noen timer siden,og .... NULL HULL !!!! kjempeglad >:-)
katlinka Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 Nå sist jeg var å sjekka (i mai var det vel) hadde det gått 6 år siden sist. Fikk dem til å sette meg opp på årlig sjekk, er det ingen som forteller meg at jeg må komme drar jeg ikke... tannlegeskrekk :/ Hadde heldigvis ingen hull eller noe på sist sjekk da, selv om det hadde gått lang tid
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 Får brev 1 gang pr år. Ikke det artigste brevet jeg får hi hi =0) men deilig få renset litt opp der inne. Han er bare så go han tannlegen så er egentilig ikke noe å grue seg til. Mente sist det var på tide det var noe galt med tennene mine han hadde tross alt VISA regning ha ha. Da sende jeg en venninne til han som han har tjent godt på hi hi =0)
Mona + kid Skrevet 24. september 2007 #5 Skrevet 24. september 2007 Får innkalling én gang i året (september/oktober faktisk).
tre små... Skrevet 24. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 24. september 2007 da var du heldig.. en jeg kjenner hadde ikke vært hos tannlegen på 5-6 år og hadde 6 hull!! best å sjekke de en gang i året ja.. men ikke lett når man har tannlegeskrekk... hadde det før jeg også.. gikk bare når jeg måtte.. ;)men nå har jeg funnet ut det er best å gå en gang i året..
mamma >to gull Skrevet 24. september 2007 #7 Skrevet 24. september 2007 Ms.NewBooty:Godt å hør at det er fler som meg..Er vel ca 6 år siden jeg var der og..Jeg sa til tannlegen at han MÅ sende innkalling om 1 år, for jeg bestiller ikke time selv..Men den innkallingen kom aldri.. Så her sitter jeg da..Sikkert mange hull, så gruer meg skikkelig for å gå dit..:-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå