♥ DAME Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Hva slags former har dere? Er dere fornøyd med formene? Hva lager dere i dem? Jeg har den runde og brødformen. Jeg er passe fornøyd. Synes brødet blir veldig kompakt i brødformen og eplekaken henger fast i den runde formen selv om jeg smører den med olivenolje. Håper på litt svar ifra dere
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 Jeg har de med hjerter men har aldri brukt de hi hi =0) blir litt for drevet med når jeg er på de partyene hi hi =0)
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 Har muffinsformen og bruker den til å lage gelemuffins i. Og steke egg og bacon *namme namme*
olla Skrevet 24. september 2007 #5 Skrevet 24. september 2007 Heisann!! Har den med små hjerter, og den steker jeg sjokoladekake i. Har også et stort hjerte, så sist bursdag lagte jeg hjertekake, med 3 små hjerter med hvert sitt lys i = 3 års dag! Smurte de ikke, og gikk ganske enkelt ut.
summer85 Skrevet 26. september 2007 #6 Skrevet 26. september 2007 heisann.. jeg er selger, å vil bare si at du IKKE skal smøre de formene, det kan faktisk gjøre at de blir dårligere.. å du skal ikke bruke sprayfett. før du bruker de vil jeg anbefale å skylle de i litt kaldt vann, det gjør at den anti klistre tingen fungerer bedre... bare ett lite tips..
Fishbone Skrevet 26. september 2007 #7 Skrevet 26. september 2007 Jeg har "brettet" til å steke pizza på, og jeg er kjempefornøyd med det. Og det beste er at jeg ikke trenger å smøre den, for det skal en ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå