Gjest Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Hei! Er det noen i nærheten som har barn på min alder? Jeg bor i Mjøndalen, men har akkurat flytta hit, så jeg kjenner ikke noen her. Jeg er 26 og jenta mi er 7 uker. Hadde vært gøy å møte noen. Kanskje gå på kafè og trille turer.
Mamma til 2 jenter..... Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 Hei... Vi har til tider treff i Drammen og da samles vi fra overalt egentlig;) Møtes da stort sett i Drammen siden det blir det letteste;) Men jeg går gjerne på cafe med deg en dag! Vi skal møtes noen med babyer i Drammen på torsdag, tør du slenge deg med er du veldig velkommen:) Jeg er selv 22 men 2 jenter, ei på 21 mnd og ei på 5 mnd:)
Gjest Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 Hvor og når møtes dere på torsdag da? Er dere mange som pleier å møtes eller?
Mamma til 2 jenter..... Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 Det ligger inne på dib treff for buskerud... Vi skal møtes klokka 11 på Z på bragernes, heng deg med a!!!! Hadde vært moro..
LizzyG Skrevet 24. september 2007 #5 Skrevet 24. september 2007 Hei Jeg bor i Hokksund. Vi skal ha et ung mor treff på Glass 09. oktober kl 12 så du kan jo slenge deg på der. Er ingen der som har møtt hverandre før, så blir like spennende for alle. Selv blir jeg 21 imorra og har ei jente på 6 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå