Gå til innhold

Bilder/plakater til barnerommet


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei!

Er det noen som har gode tips om hvor jeg får tak i fine bilder og/eller plakater til å pynte opp barnerommet med? Har sett litt på nettet for å orientere meg før jeg drar ut i butikkene, men synes utvalget jeg kommer på er lite (Ikea, Skeidar etc). Mulig bokhandlere er noe kanskje? Bor i Oslo/Akershus og blir glad for tips :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 3 uker senere...

Jeg kjøpte sånne fururammer og malte de hvite. Innom bokhandelen og kjøpte lyseblåe fin papir og postkort med Ole Brumm motiver. Finpapiret brukte jeg som bakgrunn og postkortene som bilder.

 

Billig og enkelt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Annonse

  • 2 uker senere...

På bohus fant vi nylig, noen kjempefine ole brumm bilder til å henge rett opp på veggen. Noen av motivene har en litt tredimensjonal effekt, ordentlig stilig egentlig. Tror de hadde flere typer å velge mellom ikke bare ole brumm, og i forskjellig størrelser. De vi kjøpte som vi syns var akkurat passe store kostet ikke mer enn rundt 70 kr pr stykk, så var ikke dytre heller. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 år senere...

Jeg liker veldig godt Silly U. Selges blant annet på multitrend.no (sender alt fraktfritt). Koster litt, men går jo an å sette noe på ønskeliste til jul?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...