Gå til innhold

Hva skal barna deres få til jul da?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Off, har ikke tenkt så langt... *Angst*

Eldste blir i tillegg 3 år i desember, og minstemann blir 1 år i januar. Her er det nok å henge fingrene i...

Skrevet

Usikker enda..! Men det blir ikke så store ting, eller mange ting, for de har masse og vi har liten plass, så det blir nok noe de trenger + evt en liten ting de kan ha moro med..! De får jo helt vanvittige mengder gaver av familien uansett :-)

Skrevet

Har ikke peilig, det er 3 mnd igjen til jul, gidder ikke tenke på julegaver enda. ;o)

Skrevet

Et kult akebrett tror jeg.. Pappan skal nemlig ha permisjon fra januar og tror de skal bedrive tiden i snøen :-)

Skrevet

Ikke tenkt på det enda. Men tror kansje størstejenta som blir 4 i mars får ski til jul, og sikker noe attåt :-)

Minstefrøkna får vel leker eller klær.

Skrevet

Har nettopp kjøpt dress til å bruke i barnehagen.. Kommer ikke til å kjøpe så veldig mye til han, han får nok som det er..

Skrevet

Vet ikke enda. Vi blir å kjøpe gavene først når vi kommer til Thailand. Får se hva de har der som er lett å ta med seg hjem igjen...;-)

Gjest otilie79 og gojentene<3
Skrevet

Hakke peiling!!! Tenkt litt på ei lita trampoline til 4 åringen som hun kan ha på rommet sitt, hun elsker å hoppe nemlig. Veeeldig usikker som sagt.

9 åringen og 11 åringen er jeg foreløbig helt blank på, tror de kan bli veldig glade for sengesett med en hest på, det har de ønska seg. Men må finne noe mer til dem da.

Tubbisen som er 10 mnd når det er jul kjøper vi sikkert litt leker eller klær til.

Skrevet

Aner ikke enda. Sist år var det så utrolig mye pakker under treet tok timer å få de opp. I år blir det til 2 prinsesser så jeg tror jeg skal kjøpe en liten gave så heller putte litt penger på kontoene dems.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...