Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 .....nå i 10-14 varmegrader. Hva bruker dere når det blir kuldegrader??
Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 Her er det 14 VARMEgrader i dag. Så en (så vidt jeg så h*n inne i alle klærne) baby med flere lag klær, ullpose og teppe i vogna i dag og fikk SÅ vondt inni meg. Damer: kle barna etter temperaturen og IKKE etter årstiden. Sier ikke mer...
Willy Wonka Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 venninna mi bruker dunpose nå på sin baby...men jenta har bare bomullsbody og bomullsstrømpebukse på inni...så alle er ikke kledd lag på lag inni disse posene,da. Det var kanskje ikke svaret til HI. Men tror det er viktig å ikke "bruke opp" alle klærne nå i flere plussgrader...for hva skal de små da ha på seg til vinteren?
Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 Lag på lag med ull i dunposer eller hva det nå måtte være, puster sikkert....men kan da ikke være nødvendig? Tror ikke så mange gjør det.
Meg og bøllegutta!! Skrevet 24. september 2007 #5 Skrevet 24. september 2007 Ull er fint å bruke selvom det ikke er kaldt!! Eldstegutten min har tynn ulltrøye i barnehagen nå og minsten har ullbody.............blir ikke noe mer ubehagelig varmt enn en bomullsbody..........Ull virker mer isolerende for kulda hvis den er der? Dessuten trekker den til seg svette når ungene leker og herjer slik at de ikke blir våte på huden for da er det lett å bli kald........ Hvorfor tror alle at ull er noe som kun bør brukes når det er minusgrader og skikkelig vinter?
Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #6 Skrevet 24. september 2007 HI her Jeg mener ikke det du beskriver, Meg og Bøllegutta. Jeg mener de som har små babyer som har 2-3 lag med ull inni en voksi pose nå som det er f.eks 14 varmegrader....da lurer jeg bare på hva de har på til vinteren. Er for ull selv, jeg....men bruker jo fornuften.
Meg og bøllegutta!! Skrevet 24. september 2007 #7 Skrevet 24. september 2007 Ja fornuften er kjekk å ha : ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå