Gå til innhold

Flere må se dette!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei! Jeg hater gråtelinker... Vil ikke at kvelden skal bli ødelagt....

Skrevet

Det kan jeg, men hvorfor i h.....e hjalp ikke fotografen det stakkers lille barnet??? Hadde vel kunne bært det til det matutdelningsstedet.

Skrevet

Min kveld er totalt ødelagt. Jeg vet bare ikke hvordan jeg skal klare å forholde meg til at dette skjer rundtom i verden! Hva gjør jeg?!Kan ikke reise ned dit og hjelpe, jeg har barn. Kan gi penger til redd barna/røde kors osv, men det er så lite...

Skrevet

går ikke inn på linken før noen sier hva det er.. klarer ikke se disse forferdelige filmene som blir vist her inne til tider!

Skrevet

Det er en utsultet jente på vei til et matutdelingssenter som ikke orker å gå videre, med en gribbe i bakgrunnen som venter på at hun dør sånn at han kan spise henne.

Skrevet

De ble frarådet å ta på de utsultede...

 

In March 1993 Carter made a trip to southern Sudan with intentions of documenting the local rebel movement. However, upon arriving and witnessing the horror of the famine, Carter began to take photographs of starving victims. The sound of soft, high-pitched whimpering near the village of Ayod attracted Carter to a young emaciated Sudanese toddler. The girl had stopped to rest while struggling to a feeding center, wherein a seemingly well-fed vulture had landed nearby. He said that he waited about 20 minutes, hoping that the vulture would spread its wings. It didn't. Carter snapped the haunting photograph and chased the vulture away. However, he also came under heavy criticism for just photographing — and not helping — the little girl:

 

"The man adjusting his lens to take just the right frame of her suffering might just as well be a predator, another vulture on the scene." [2]

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Kevin_Carter

Skrevet

HVORDAN er det mulig å bare se på noe sånt og dra igjenn....... HVORFOR kunne ikke fotografen hjele barnet, når han visste hvor det var hjelp å få....... f ass...

Er jo liksom ett MENNESKE!!!!!

Skrevet

Jeg kan heller ikke fatte og begripe at fotografen ikke tok med seg den lille gutten (?) til stedet han var på vei til, hvertfall! Huff.. Hele verden er bare et tragsik sted!

Skrevet

Det kan meget vel hende at det som står under bildet er skrevet for at historien skal bli mer spektakulær. Jeg tror ikke han kunne gått fra jentungen. Jeg velger å tro at hun fikk hjelp.

Skrevet

Gå inn på wikipedialinken. Hun var ei jente, og hun fikk ikke annen hjelp enn at han etter 20 minutter jaget vekk gribben.

Skrevet

det der er det JÆVLIGSTE jeg har sett ihele mitt liv..

jeg klarer ikke gråte engang..-

MEN GUD SOM JEG VIL!!!!

herregud..

skjønner fotografen drepte seg selv grunnen depresjon..

FY FAEN..

 

det der var helt jævlig..

har ikke ord..

 

Skrevet

Fy faen... Det er alt jeg klarer å si akkurat nå.

Skrevet

DETTE var vondt. Det vondeste, værste og mest gripende bildet jeg har sett noen gang.Finnes ikke ord å sette på slikt, bare tårer.

Skrevet

Koffør i FAEN må flere se på dette??? Æ så på det,å da sa æ herregud,samboeren min spurte ka det va å da klarte æ ikke å svar,begynnte bare å gråt.. Han kom å så det han å... Æ syns det e helt idiotisk av dæ å legg ut en sånn link som vi kan se på... (man velg det selvfølgeli sjøl) men alikevel...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...