Gjest Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 http://picsyard.com/THIS_IS_WRONG Og forklar meg så hvordan jeg skal klare å slute å gråte.
♥Prinzessin♥ Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 Nei! Jeg hater gråtelinker... Vil ikke at kvelden skal bli ødelagt....
Gjest Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 Nei fyyy!!! Verden er gruuuusom! Huff! nå gråter jeg også..
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 Det kan jeg, men hvorfor i h.....e hjalp ikke fotografen det stakkers lille barnet??? Hadde vel kunne bært det til det matutdelningsstedet.
Gjest Skrevet 24. september 2007 #6 Skrevet 24. september 2007 Går ikke inn på noen linker uten å vite hva det er.
Gjest Skrevet 24. september 2007 #8 Skrevet 24. september 2007 Min kveld er totalt ødelagt. Jeg vet bare ikke hvordan jeg skal klare å forholde meg til at dette skjer rundtom i verden! Hva gjør jeg?!Kan ikke reise ned dit og hjelpe, jeg har barn. Kan gi penger til redd barna/røde kors osv, men det er så lite...
Guttemamma til tusen :) Skrevet 24. september 2007 #9 Skrevet 24. september 2007 går ikke inn på linken før noen sier hva det er.. klarer ikke se disse forferdelige filmene som blir vist her inne til tider!
Gjest Skrevet 24. september 2007 #10 Skrevet 24. september 2007 Det er en utsultet jente på vei til et matutdelingssenter som ikke orker å gå videre, med en gribbe i bakgrunnen som venter på at hun dør sånn at han kan spise henne.
Gjest Skrevet 24. september 2007 #11 Skrevet 24. september 2007 De ble frarådet å ta på de utsultede... In March 1993 Carter made a trip to southern Sudan with intentions of documenting the local rebel movement. However, upon arriving and witnessing the horror of the famine, Carter began to take photographs of starving victims. The sound of soft, high-pitched whimpering near the village of Ayod attracted Carter to a young emaciated Sudanese toddler. The girl had stopped to rest while struggling to a feeding center, wherein a seemingly well-fed vulture had landed nearby. He said that he waited about 20 minutes, hoping that the vulture would spread its wings. It didn't. Carter snapped the haunting photograph and chased the vulture away. However, he also came under heavy criticism for just photographing — and not helping — the little girl: "The man adjusting his lens to take just the right frame of her suffering might just as well be a predator, another vulture on the scene." [2] http://en.wikipedia.org/wiki/Kevin_Carter
Jente&gutt! Skrevet 24. september 2007 #12 Skrevet 24. september 2007 HVORDAN er det mulig å bare se på noe sånt og dra igjenn....... HVORFOR kunne ikke fotografen hjele barnet, når han visste hvor det var hjelp å få....... f ass... Er jo liksom ett MENNESKE!!!!!
Gjest Skrevet 24. september 2007 #13 Skrevet 24. september 2007 Jeg kan heller ikke fatte og begripe at fotografen ikke tok med seg den lille gutten (?) til stedet han var på vei til, hvertfall! Huff.. Hele verden er bare et tragsik sted!
♥Prinzessin♥ Skrevet 24. september 2007 #14 Skrevet 24. september 2007 Det kan meget vel hende at det som står under bildet er skrevet for at historien skal bli mer spektakulær. Jeg tror ikke han kunne gått fra jentungen. Jeg velger å tro at hun fikk hjelp.
Gjest Skrevet 24. september 2007 #15 Skrevet 24. september 2007 Gå inn på wikipedialinken. Hun var ei jente, og hun fikk ikke annen hjelp enn at han etter 20 minutter jaget vekk gribben.
Gjest Skrevet 24. september 2007 #16 Skrevet 24. september 2007 det der er det JÆVLIGSTE jeg har sett ihele mitt liv.. jeg klarer ikke gråte engang..- MEN GUD SOM JEG VIL!!!! herregud.. skjønner fotografen drepte seg selv grunnen depresjon.. FY FAEN.. det der var helt jævlig.. har ikke ord..
♥Prinzessin♥ Skrevet 24. september 2007 #17 Skrevet 24. september 2007 Fy faen... Det er alt jeg klarer å si akkurat nå.
Gjest Skrevet 24. september 2007 #18 Skrevet 24. september 2007 DETTE var vondt. Det vondeste, værste og mest gripende bildet jeg har sett noen gang.Finnes ikke ord å sette på slikt, bare tårer.
mizz25 Skrevet 24. september 2007 #19 Skrevet 24. september 2007 Koffør i FAEN må flere se på dette??? Æ så på det,å da sa æ herregud,samboeren min spurte ka det va å da klarte æ ikke å svar,begynnte bare å gråt.. Han kom å så det han å... Æ syns det e helt idiotisk av dæ å legg ut en sånn link som vi kan se på... (man velg det selvfølgeli sjøl) men alikevel...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå