Gå til innhold

Hvor mange er hjemme i mammapermisjon her inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle ta et opprop over hvem som er i mammapermisjon her inne, og således har barn på omtrent samme alder som lille M, som snart er 5 måneder og sikkert 10 kg nå!

Synes stort sett jeg ser innlegg fra mødre med eldre barn, så lurte på om det er "bare meg" her med en liten tass :-)

Oslo/omegn-mødre, veldig hyggelig å møte dere på treff (selv om vi har vært borte de siste gangene), men synes det kan være koselig å utveksle erfaringer og dele fremskritt til de små her inne også. Vi var da ganske så aktive på Gravid moden alder :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min lille Måka har akkurat blitt et år. Jeg skal være hjemme med ham til han blir tre år.

Etter nyttår starter jeg opp med å ha andre barn her, som lekekamerater på fast basis..

Vi bor i Bærum.

Skrevet

Eg er også i permisjon, men har som phantomet forlenga den med et år (iallefall). Vesla var et år i August.

Skrevet

Min minste er 8 mnd. Jeg er fortsatt i 50% permisjon hvis det gjelder. Bor i Asker.

Skrevet

Jeg har jobbet i over 1 år allerede. Snuppa er 2 år, vet ikke om hun går for å være "eldre barn" akkurat... He he, jeg skjønte hva du mente da :) Vi bor midt i Oslo.

Skrevet

Sånn egentlig så har jeg mammaperm i en hel uke til;=)...men jeg har valg å jobbe litt dann og vann alikevell.

Uannsett så er jeg nok med i klubben for oss med "eldre" barn... i og med at vesla er nesten 2 år;=)

Skrevet

jeg er hjemme i mammapermisjon. Min lille har akkurat fylt 5 måneder, og er ganske så god og trinn. skal på helsestasjonen for vaksine til uken, og finner ut hvor stor godgutten min har blitt.

har også verdens vakreste jente på 3 år.

Bor i Bærum

Skrevet

Takk for svar alle sammen. Ja, i denne sammenheng så blir jo "eldre" barn relativt :-), men tenkte i utgangspunktet på andre babyer under året.

Har hørt at man glemmer så fort utviklingen til de små, så derfor så synes jeg det kunne være greit å også få innspill fra andre med de aller minste barna, som har babyproblematikken (og gledene) friskt i minne.

Men, for all del, synes det er kjempekjekt med råd og vink fra andre mer erfarne mammaer også. Selv er jeg førstegangs, så suger til meg all informasjon jeg kan få!

Skrevet

Jeg skal være hjemme med lille gutt i et år til. Han blir 1 år om 14 dager og vi bor i Bærum.

Regner med å benytte åpen barnehage utover høsten, så han får noen å leke med :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...