Athina' Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Herregud er du allerede fødeklar???!! Synes ikke det er lenge siden du hoppa over til det skumle slimpropplandet jeg. Vet du nå ble jeg fullstendig satt ut her, og helt målløs! Wow herregud har tiden virkelig gått så fort?! På meg selv føles det ikke sånn, men når jeg ser på at du snart er klar til å poppe baby, har det jo gått sinnsvakt fort jo. OY! hehe
prøvekluten+3små Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 ihkihkihk! ja! ikke minn meg på det:-/ hehhe får pansernoia ved tanken vettu! er ikke mentalt klar i det heletatt,så får vel bare hoppe i det når det skjer;o) dua? går me deg?
Athina' Skrevet 24. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2007 Hehe man må da det som alltid når man har satt seg i en sånn situasjon. Man får vel puste dypt og tenke herregud hva har jeg gjort..... åsså igjen da?! :-) Er merkelig tider du går inn i når du tørker deg og omtrent dytter papiret opp i mannens fjes og sier 'er ikke dette litt litt rødt? er ikke utfloden slimete?' og synes det er HELT ok og fullstendig normalt hehe. Det slo meg i dag når jeg så at du var fødeklar at det har gått fort dette trimestret. Men jeg føler at det må da ha gått SÅ mye fortere for deg! :-) Men jeg gleder meg til å tippe over jeg også altså, for det er da den seriøse nedtellingen kommer, men det blir vel ikke før du har født da Skal på medicus på onsdag og gleder meg. Håper det er like fine bilder man får der som de får fra Kvinneklinikken for de er så klare å fine. Var inne å så på ditt bilde, hvor ble det tatt og hvor langt var du på vei?
prøvekluten+3små Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 hehhe,tro du meg...dette svangerskapet har så definitivt vært av det trege slaget for meg og;o) september mnd derimot,har flydd avgårde somehow litt fortere enn de andre,og nå freaker man nesten litt ut på slutten her;o) jeg var på medicus i uke 25+6..LITT skuffa over seansen,for det var ikke fullt så mye 3d som jeg hadde trodd..mye av det foregikk i vanlig 2d og..men men;o) er du langt når du skal dit da?
Athina' Skrevet 25. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. september 2007 Hehe jeg gleder meg til å lese fødselshistorien din :-) jeg skal dit i morgen, og jeg er litt redd jeg har for store forventninger, det er derfor greit å høre hva du mener. Skal spørre om hvorfor det pågår i 2D for jeg vil ha mest mulig i 3D for jeg har vært på så mange 2D og har enda flere planlagte og man ser jo egentlig ikkeno der. Koster jo såpass mye at jeg synes man skal få det man betaler for og det er jo 3D. Fikk du mange bilder med deg og var det på papir eller CD? Fikk du filmsnutt også?
prøvekluten+3små Skrevet 25. september 2007 #6 Skrevet 25. september 2007 fikk to bilder på fotopapir som forsåvidt var ganske gode..så fikkj eg en filmsnutt på cd ja..men i det store og hele litt skuffa likevel.. jeg har en teori om hvorfor en del av det må foregå i 2d da: de finner vel ikke så lett ut hva som er hva med 3d,fordi da har de jo liksom "kledd på" babyen huden,og derfor ser de kanskje ikke hvor i kroppen de befinner seg,siden de ikke ser beinstrukturen? var slik jeg fikk forståelsa av hvertfall...fordi først leita hu seg frem med 2d,så svitsja hu liksom over på 3dbildet..
Athina' Skrevet 25. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 25. september 2007 Ikke mer en 2 bilder??? Men de jeg leser om på 2.tri har jo fått kjempemange bilder jo. Oi det er en ting jeg må forsikre meg om at jeg får, for man glemmer jo ting fort og det er jo for bildene at jeg vil dit jo. Supert at du sier i fra :-) Skal fortelle hvordan jeg syntes det var når jeg kommer derfra i morgen ettermiddag :-)
prøvekluten+3små Skrevet 25. september 2007 #8 Skrevet 25. september 2007 ja,det må du gjøre...og får du mer enn to bilder og 25 minutter,så ska jeg jaggu ringe og klage til de;o) er så pokkers glad jeg ikek betalte de greiene der sjøl altså..da hadde jeg nok bitt av meg arma i irritasjon..hehhe;o)
Athina' Skrevet 25. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 25. september 2007 Hehe skal sutre til meg alt før hun begynner jeg, og si at jeg har hørt at noen BARE fikk sånn og sånn og på andre klinkikker får de SÅ mye mer! hehe Kryss fingrene for at metoden funker i morgen :-))
Athina' Skrevet 25. september 2007 Forfatter #10 Skrevet 25. september 2007 klinkikker?? hva er det da? Klinikker seffe :-)
Athina' Skrevet 26. september 2007 Forfatter #11 Skrevet 26. september 2007 Vel da er jeg tilbake, men jeg er ikke overimponert jeg heller, ikke for så mye det koster nei! (Fikk også bare 30 minutter) Var hærlig så se ansiktet til gutten og han er jo selvfølgelig verdens vakreste, men var jo som du sa mye pågikk i 2D og midre i 3D. Fikk 3 bilder men bare 2 av dem ser du hva er og kun det ene er man ansiktet. Jeg håper cd'n med snuttene er bedre og at sender med alle som jeg sa til dem for det er jo litt morsomt å ha. Vel jeg sitter jo her med ett aldelses nydelig bilde av gutten min, så jeg skal ikke klage, og nå har jeg gjort det også hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå