Labbetøs Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Vi reiser to uker på badeferie til Cannes. Herlig! Snuppa er 8 mnd, men hun reiser seg allerede.
mamma >to gull Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 Simo har vi og veldig fornøyd:-)
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 Vi har reiseseng kjøpt på Europris, vet ikke pris - da vi fikk den i gave da O var 6 mnd. Bruker den fortsatt da vi er hos svigers, han er 2 år og 7 mnd - og den velter ikke og holder enda.
Gjest Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 Babyspesialisten :-) Ellers ville jeg sett på Phil&Teds sin, den har netting helt rundt, så passer genialt i syden, der det ofte er mygg og sånn om kvelden :-)
Synnøve_Solbakken Skrevet 24. september 2007 #6 Skrevet 24. september 2007 Vi har Carena, er veldig fornøyd. Tar liten plass sammenlagt. Kommer veldig bra ut i tester (om ikke best ut faktisk). Den har mørk netting, og derfor blir det litt mørkt nedi senga, ser på det som en stor fordel om sommeren. Koster ca 500, vi fikk den på tilbud til 300 for noen år siden.
Gjest Skrevet 24. september 2007 #7 Skrevet 24. september 2007 http://www.babybjorn.se/Svenska/produkter/Mobility/BABYBJORN-Resesang-Light/ Denne er super.
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 24. september 2007 #9 Skrevet 24. september 2007 Vi har kjøpt ett par av de vanlige reisesengene som vi har hos besteforeldre og på hytta. Men for reising hadde jeg ikke tatt med en av de tunge sengene. Da vi var på ferie i sommer kjøpte vi samsonite "telt" sengen. Lett og tar lite plass. Hun sov som den prinsessen hun er =0)
Gjest Skrevet 24. september 2007 #10 Skrevet 24. september 2007 http://www.alexi.no/product_info.php?cPath=696_757&products_id=1692
Bratsj Skrevet 24. september 2007 #11 Skrevet 24. september 2007 http://www.babybjorn.com/Eng/produkter/Mobility/BABYBJORN-Travel-Crib-Light/ Den er genial - vi elsker den, veier neste ikke noe og er lett å slå opp (i motsetning til andre reisesenger) Kan brukes til barnet er ca 1 meter lang.
Labbetøs Skrevet 24. september 2007 Forfatter #12 Skrevet 24. september 2007 Tror desverre den blir litt liten. Snuppa er ung, men rålang! Og teltet funker ikke siden hun er veldig urolig og reiser seg opp. Hun kommer til å krabbe opp kantene til hun velter hele teltet. Da blir det heller en av de tunge. Gubben får bære, hehe. :-) Skal jo bare inn og ut av bilen da. Blir ikke mye bæredistanser. Hvilke av de "tunge" er bra?
Snilse Skrevet 24. september 2007 #13 Skrevet 24. september 2007 Nomade, uten tvil!! Den ser litt utrygg ut, men er stødig og fin. Var litt redd for at gutten vår skulle velte den når han reiste seg, men han var ikke i nærheten. Super å ha med seg når man skal ut og fly. Litt knotete å sette opp, men har du gjort det en gang er det ingen sak. Den er verdt hver krone.
Snilse Skrevet 24. september 2007 #15 Skrevet 24. september 2007 lilletrille.no/shop.asp?p=5405989&x=
Labbetøs Skrevet 24. september 2007 Forfatter #16 Skrevet 24. september 2007 Takk. Men jeg klarer ikke helt se den for meg med min lille snulle krabbende opp langs sidene og stående i den. Kanskje blir det en ordinær tung reiseseng. Bedre for økonomien, hehe. :-) Hvilke er bra av de da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå