Mammamia;-) Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Jeg har sterke kynnere med ganske nøyaktig 10 min mellomrom - har hatt det siden i firetiden. De er ikke vonde(er 2.gangs, så jeg vet hva "vondt" er...) Hva tror dere - er det noe på gang? For en uke siden sa jormor at jeg hadde 1 cm åpning også...
Mammamia;-) Skrevet 24. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2007 Dytte, dytte, dyttte.......
Vestlandske meierier A/S Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 dersom de ikke gir seg om du beveger deg o.l så er det vel kanskje rier LYKKE TIL DA!
Mammamia;-) Skrevet 24. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. september 2007 Nei de er der enten jeg ligger, står eller går...
Vestlandske meierier A/S Skrevet 24. september 2007 #6 Skrevet 24. september 2007 slik har iallfall begge mine begynt!!
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 24. september 2007 #7 Skrevet 24. september 2007 Jeg hadde det sånn i forgårs. Syntes jeg hadde kynnere hele dagen. Ble bedre dagen etter... Er ikke sikkert det er det samme hos deg nå, da. Lykke til. )
la_mia_vittoria Skrevet 24. september 2007 #8 Skrevet 24. september 2007 Anbefaler deg å ringe føden om du er i tvil... Fødslene kan starte så veldig forskjellig. Ønsker deg ihvertfall lykke til!! :-)
Mammamia;-) Skrevet 24. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 24. september 2007 SKal sies at jeg har termin på onsdag, da, så det er jo ikke rart om det er i gang for å si det sånn... Så rart at man liksom"glemmer" hvordan det hele starter? Vil så gjerne ha det overstått - gleder og gruer meg samtidig - åhhhhh!!
la_mia_vittoria Skrevet 24. september 2007 #10 Skrevet 24. september 2007 Forstår deg veldig godt! Spennende når det begynner å nærme seg termin. Jeg har fortsatt en stund igjen til termin selv, men spent på hvordan det blir denne gangen. Min første fødsel begynte sånn, og da fikk jeg ikke vondt før jeg var rett utenfor sykehuset. 1 time etterpå var hun født.
Mammamia;-) Skrevet 24. september 2007 Forfatter #11 Skrevet 24. september 2007 Ja fødsler er forskjellige - ingen tvil om det! Ser at du også skal føde på Bærum. Gjorde det sist også og synes det var en veldig fin opplevelse. Koselig på barsel der!
la_mia_vittoria Skrevet 24. september 2007 #12 Skrevet 24. september 2007 Ja jeg var der på UL, virket koselig! Fint å høre fra andre som har født der tidligere. Du får informere meg om hvordan det går da Venter du gutt eller jente?
Mammamia;-) Skrevet 24. september 2007 Forfatter #13 Skrevet 24. september 2007 Skal ha jente nr.2, og gleder meg virkelig til å være der i et par dager etterpå - var så søte alle de som var der sist. Fantastisk jordmor også. Jeg skal holde deg oppdatert! Du da - gutt eller jente?
la_mia_vittoria Skrevet 24. september 2007 #14 Skrevet 24. september 2007 Jeg venter en liten gutt nå. Jordmoren jeg hadde på UL var veldig hyggelig og virket erfaren! Så det føltes trygt å være der... Gleder meg til barseltiden og til å se den lille prinsen.
Mammamia;-) Skrevet 24. september 2007 Forfatter #15 Skrevet 24. september 2007 Lykke til du også da! Jeg er veldig spent på om det skjer noe mer i natt - nesten så jeg ikke klarer å legge meg....
la_mia_vittoria Skrevet 24. september 2007 #16 Skrevet 24. september 2007 Takk, men må nok vente en stund til jeg... Ja nå er jeg spent på hvordan det går med deg!
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 24. september 2007 #17 Skrevet 24. september 2007 Har hatt sånne kynnere MED vondt i over 2 uker nå...skjer ingenting enda (heldigvis, e jo bare 35 uker imorgen), men såå slitsomt. Men håper at du kommer igang snart da:)
Mammamia;-) Skrevet 25. september 2007 Forfatter #18 Skrevet 25. september 2007 Hærregud så slitsomt! Man blir jo sliten av det, for kroppen jobber så innmari. Sjedde ikke noe i natt da - boring! Håper det tar seg opp utover dagen i dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå