Gjest Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Likte veldig godt denne vognen, var inne og kikket på barnevognguiden. Men lurer på hva prisen er?
Athina' Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 Jeg kjøpte den pluss masse ekstrautstyr på babyjungle.nl for kr 5162 + Mva som da blir ca kr 6400,-, mens kun vogn pluss bag koster nærmere kr 9000,- på barnas hus. Så det lønner seg å kjøpe på nett. De yter suveren service og leverer på 1 uke :-)
♡Minimus nr2♡ høygravid Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 hei. jeg har også kjøpt TFK twist via babyjungle.nl. er super fornøyd!!! absolutt å anbefale!!!
Gjest Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 Athina med Lucas i magen Hva bestilte du i tillegg til vogn + bag? Lurer bare på hva som er inkl. i den prisen du betalte
Athina' Skrevet 24. september 2007 #5 Skrevet 24. september 2007 Jeg kjøpte reisebag(sånn for å legge vogna i når du er ute å reiser), pumpe til dekk, regntrekk til både hardbag og sportsdel, uv nett og pose til sportsdel pluss fotbeskyttelse til sportsdel. hmmm tror det var noe mer også men kommer ikke på det nå :-)
Gjest Skrevet 25. september 2007 #6 Skrevet 25. september 2007 Måtte dere betale toll for å ta inn vogna? Og ev. hvor mye?
Athina' Skrevet 25. september 2007 #7 Skrevet 25. september 2007 jeg venter på å få regning fra Tollpost, men ikke fått den enda. Blir vel litt i fortollningsgebyr men det er mva som det blir mest av. Spør noen på barnevogndebatten for det er mang som har kjøpt den fra babyjungle.nl og de har betalt dette.Jeg håper Tollpost har glemt meg jeg :-)
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 25. september 2007 #8 Skrevet 25. september 2007 Så vidt jeg vet så skal man ikke betale toll på barneprodukter. Regning på moms derimot kommer ettersendt. Jeg har også bestilt på babyjungle og anbefaler dette på det sterkeste ;o)
gutt06♥jente07♥gravid:):) Skrevet 25. september 2007 #9 Skrevet 25. september 2007 Jeg har også akkuratt bestilt derfra. Regningen fra tollpost kom en måned etterpå. Det var 120kr i fortollingsgebyr + 25% moms.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå