Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 er d flere enn mg som plutsele blir forferdelig varm og svett?? har 4 uker ijenn nå dette er fryktelig ubehagelig! er d noen som har noen tips om hvordan forhindre dette! d kommer om jeg sitter helt i ro i sofaen også! rare greier??
prøvekluten+3små Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 uff ja...det der kommer over meg og til tider..skikkelig ekkelt er det! tror ikke man får til å forhindre det jeg...er nok hormoner som raser i kroppen
Vestlandske meierier A/S Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 har det også sånn, pyyyton!! må ofte ut i døra og puste jeg alså....!
Bea har snart 4 barn? Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 har hetetokter eg og... trur det er vanlig
Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #5 Skrevet 24. september 2007 Er veldig varm jeg også. Synes det er litt godt jeg da for jeg fryser som regel. Godt å ha en varmeovn inni seg. Har ikke hetetokter så jeg svetter da så da er det jo ikke så ille. Kan sitte i sofaen i singlet og truse uten at jeg fryser. Aldri gjort det før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå