mirredutt Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Noen som bor der og kan si hvordan de trives? Er det sentralt i forhold til Oslo, går det direktetog/ekspressbuss? Hvor lang tid tar i såfall det å komme seg inn til byen (Oslo)? Barnevennlig?
Bratsj Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 Jeg er oppvokst på Spikkestad, bodde der til jeg var 10 år. Ville aldri aldri aldri flyttet dit igjen, bor i Oslo nå. Toget tar ca 40 minutter så det er ikke så galt, men på akkurat den banen mellom Moss og Spikkestad er NSB dritdårlige, det er forsinkelser hver dag, ingen buss.
nenja Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 Er fra Slemmestad og stortrives i området. Selv jobber jeg gudskjelov ikke inne i by`n, så jeg slipper kollektiv trafikk. Det går båt fra Slemmestad til Oslo, den tror jeg fungerer bra, men sikkert lettest for dem som jobber nærme Aker Brygge. Ellers går det jo expressbusser i rushtiden, men tør ikke si hvor lang tid de bruker. Uten kø bruker jeg rundt 25 min til Oslo. Det er veldig barnevennlig og fritt her ute, fine skogsløyper og relativt rolig.
mirredutt Skrevet 24. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. september 2007 Takk for svar! Noen flere?
Mamma til 2 jenter..... Skrevet 24. september 2007 #5 Skrevet 24. september 2007 Sendte til deg på mail jeg babyLinn...
**Frøken84** Skrevet 24. september 2007 #6 Skrevet 24. september 2007 Hei Hei. jeg bor i Røyken og trives kjempe godt her. veldig rolig og barnevennlig. har bodd i oslo tidligere men vil ikke flytte tilbake;) det går både tog og buss herifra=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå