Gå til innhold

Odenwälder Lammy XL vs. Voksipose?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaringer å dele? Er tenkt brukt til en på snart halvannet år, og etter hvert til en nyfødt...

Er dessverre lenge siden jeg har vært innom her, men jeg har absolutt savnet det;-) Etter at permisjonstida tok slutt så har jeg følelsen av at tida ikke strekker til lenger... Men satser på å komme sterkere tilbake!!!

Håper det står bra til med dere alle - og ønsker alle nye velkomne til DIBs koseligste forum:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann, og takk for sist her@!

Jeg brukte voksipose til Junior, og var veldig fornøyd med den. Den var ganske stor og tok en del plass både i vognen og lagring. Den var kjekk for man kunne uten problemer ta av trekket å vaske det.

Nå har jeg brukt Odewälder Lammy xl til Måka. Den liker jeg veldig godt.

Den er uten tvil veldig varm, mindre i omfang, myk og deilig og lang nok til min lange eksemplar av en sønn. Og neders er det et eget stogg på innsiden og glidelås som gjør at den er både enkel å gjøre ren etter skitne støvler, og faktisk mulig å ha åpen nederst dersom man ikek vil ha føttene i når barnet blir større.

Skinnfellen som er i posen har jeg tatt ut og brukt i vognen uten posen også. Den festes jo så fint siden den er ment å bruke med 5 pkt sele...

Vet ikke om jeg hjalp deg noe særlig...men kanskje det er fordi begge alternativene er bra, men den ene er mindre plasskrevende enn den andre...

Skrevet

HA!! Jeg slipper å komme med en lang utredning jeg, for jeg kan bare slenge meg på Phantomets....;=)

.

.

.

ergo... jeg er mest fornøyd med Odenwalderposen:=)

Skrevet

Hei du

jeg har både voksi og Odenwalder babynest med lammeskinn. gutten min er 23 mnd. Voksien er kjekk og fin til små barn, men klumpete til store.

Har ikke testa ut Odenwalder posen så mye, men gutten min som er en svettis er ikke klam eller svett og nyter posen sin:) Synes den er nett og fin i vogna og veldig grei ifht at det er bare å glide av overposen så har vi lammeskinnet fast i vogna. Trenger ikke tre seler om igjen hvis en bare vil ha lammeskinnet og ikke hele posen... Puh for en lang utredning...

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei til alle sammen - og tusen takk for fine innspill:-)

Det blir nok så jeg går for Odenwälder ja. Den beste anbefalinga er jo å høre på dem som har prøvd begge deler...

Og hei til deg Godguttklatten:-) Må si jeg har tenkt veldig mye på deg og den lille engelen din. Håper dagene dine begynner å bli litt lettere - selv om det helt sikkert er tunge stunder innimellom...

Med meg er det bra - venter en liten til uti januar, noe vi gleder oss veldig til - og denne gangen ser det ut til å gå bra;-)

Er jo så utrolig mange nye innlegg her, (fant nesten ikke igjen dette heller), men skal se hva jeg rekker å få lest igjennom...

Skrevet

Gratulerer med liten i magen her@, det var hyggelig nytt:-)

Det andre kan jeg ikke hjelpe deg med for jeg har verken prøvd voksi eller lammy xl, men har kjøpt Odenwalder Mucki xl og er kjempefornøyd:-)

Lykke til videre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...