Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 ..jeg er klar over det.. har skrevve et innlegg på sex i svangerskapet, men det er liksom ingen folk der? noen som har tid til overs?
Vestlandske meierier A/S Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 er vel litt useriøst der inne, bedre å spørre her om det er noe:)
Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 jo, men det passer seg vel egentlig ikke på denne siden da.. alle er vel ikke useriøse der inne:-) føler det blir enda teitere å legge det ut her!
Krokka og prinsessa Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 Kom med problemet du, du er tross alt anonym ser jeg ;o)
Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #5 Skrevet 24. september 2007 tror jeg vet hva du spurte etter der inne, ang å sitte på topp?!? Sett deg helt ned på han og beveg hoftene frem og tilbake/rull liksom att og fram. Grei stilling dette da, han kommer jo godt til med massasje også
Krokka og prinsessa Skrevet 24. september 2007 #6 Skrevet 24. september 2007 Jeg har svart deg inne på forumet "sex i svangerskapet". (Dersom det var du som spurte om det med å være øverst.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå