PlussogLinus Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Jeg er for tiden besatt av bøker! her er min topp 5 liste; 1. Balansekunst, av Rohinton Mistry 2. The lovely bones (husker ikke hva den heter på norsk) av Alice Sebold 3. Tusen strålende soler, av Khaled Hosseini 4. Drageløperen, av Khaled Hosseini 5. Noas barn, av Eric-Emmanuel Schmitt
jordbærsjokolade Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 Jeg har ingen topp 5 liste, det klarer jeg ikke å velge ut, men de jeg husker best, i tilfeldig rekkefølge, er: Dinas bok, The loop, The horsewisperer, The wall (fantastisk), Skyggen bak stenbenken, tordivlen flyr i skumringen, brødrene Løvehjerte (mye bra barnebøker:), alt av Paulo Coelho, Hellemyrsfolket, alt av Minette Walters..Er så mange fine bøker!!!
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 Av de siste bøkene er den nye av Nesbø: Snømannen og av Karin Fossum: elske noen som er annerledes ( eller noe sånn, husker ikke tittel helt) Men mine favoritter som jeg kan lese igjen og igjen: Hmmm Og tok de enn vårt liv av Per Hansson Ei hand og holde i av Vigdis Rabben Men har lest utrolig mange bra bøker, husker bare ikke akkurat nå hva dem heter..
Odine! Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 Isslottet av Tarjei Vesaas Inger Hagerups samlede dikt Emily Dickinsons samlede dikt Trylleglasset av Torborg Nederaas En midtsommernattsdrøm av Shakespeare 26a av Diana Evans
Gjest Skrevet 24. september 2007 #5 Skrevet 24. september 2007 eneste bøkene jeg leser er harry potter..
*Udon'tKnowMe* Skrevet 24. september 2007 #6 Skrevet 24. september 2007 harry potter og det meste av anne karin eldstad =)
Serenity Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 24. september 2007 #7 Skrevet 24. september 2007 Sagaen og isfolket, igjen og igjen. Ingen over, ingen ved siden Og Harry Potter.
mayaya Skrevet 24. september 2007 #8 Skrevet 24. september 2007 krim krim krim åååå, nå kom jeg på at jeg kjøpte ei ny bok på vei til flyplassen, men HVOR er den??? Noen som ser den? :-p
M by M Skrevet 24. september 2007 #9 Skrevet 24. september 2007 I tilfeldig rekkefølge: Honnigfellen - Unni Lindell Drømmefangeren - Unni Lindell Engler og Demoner - Dan Brown Halvbroren - Saabye Christensen (min favoritt! Fantastisk bok!) Barna i dødens hus (husker ikke forfatter. bok fra virkeligheten) Beatles - Saabye Christensen Var de jeg kom på nå
*Rutletutt* Skrevet 24. september 2007 #10 Skrevet 24. september 2007 Harry Potter-bøkene. Stieg Larsson - Menn som hater kvinner og Jenta som lekte med ilden. Ann Rule - Dødelig elskov. En bok av Val McDermid som jeg ikke husker tittelen på i farten - men alle hennes bøker er bra. Elizabeth Kostova - Historikeren Dan Brown - DaVinci koden. Alle bøkene om Wallander av Henning Mankell Krimbøkene til Unni Lindell
Gjest Skrevet 24. september 2007 #11 Skrevet 24. september 2007 Turning Angel - Greg Iles Pride and Prejudice - Jane Austen The Rag Nymph - Catherine Cookson Garden of Lies - Eileen Goudge Stranger in Paradise - Eileen Goudge Blood Memory - Greg Iles Dream Country - Luanne Rice Cloud Nine - Luanne Rice Kransen - Sigrid Undset Les Misérables - Victor Hugo Sense and Sensibility - Jane Austen Sophie's Choice - William Styron Og MANGE, MANGE, MANGE flere....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå