Gå til innhold

Noen her som har hatt bronkitt??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk det i helga og går på pencilin og fått bricanyl hostesaft..

Er mye bedre enn jeg var i helga, meeeen

jeg har så sinnsykt vondt i hode og nakken, kommer det av bronkitten?

Det er så grusomt vondt:(((

Videoannonse
Annonse
Skrevet

opp

Skrevet

Jeg har hanglet lenge nå,var på legevakten i går kveld,bronkitt og lungebetennelse.((

Fikk medisin og er faktisk litt bedre nå,veldig vondt i hode,og tungt for å puste.

Kanskje du har vondt i nakken for at du spenner deg og har vondt i hode.

 

Uannsett.....God bedring!!

Skrevet

Ja det kan hende, er jo så grusomt og ha sååå vondt i hodet..

Jeg sliter også med pusten så jeg fikk sånn ventoline innhallasjon på legevakta i går og det hjalp mye på pusten..

 

God bedring til deg og

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...