_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Jeg fikk det i helga og går på pencilin og fått bricanyl hostesaft.. Er mye bedre enn jeg var i helga, meeeen jeg har så sinnsykt vondt i hode og nakken, kommer det av bronkitten? Det er så grusomt vondt:(((
hollering Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 Jeg har hanglet lenge nå,var på legevakten i går kveld,bronkitt og lungebetennelse.(( Fikk medisin og er faktisk litt bedre nå,veldig vondt i hode,og tungt for å puste. Kanskje du har vondt i nakken for at du spenner deg og har vondt i hode. Uannsett.....God bedring!!
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 24. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. september 2007 Ja det kan hende, er jo så grusomt og ha sååå vondt i hodet.. Jeg sliter også med pusten så jeg fikk sånn ventoline innhallasjon på legevakta i går og det hjalp mye på pusten.. God bedring til deg og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå