Gå til innhold

fra grindseng til juniorseng

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan fikk dere barna deres til å sove i juniorseng? Nå har hun begynt å hoppe ut av sengen når hun skal legge seg. Noen gode råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare følg henne bestemt men rolig tilbake i senga - så går det seg til. Blir sikkert litt styr de første kveldene, men det mister snart nyhetens interesse, og hun skjønner at kveld er kveld.

Bare ikke gi henne ekstra oppmerksomhet.

Skrevet

hei!

driver med dette selv nå... mini byttet til stor seng forrige helg!

hadde et reint H****** første natta så da ble han flyttet over i sprinkelsenga si....

2 natta satt mamma her for jeg skulle på et møte og da måtte hun legge han og det hadde gått som en drøm, hun hadde ligget litt ved siden av han og koset og syngi også gått ut, han sovnet =)

3-4 natta gjorde jeg det samme og det funker... men nå ikke så bra igjen hehe...

akuratt nå ligger han og skriker i senga, men han er i senga.... går faktisk ikke ut for han veit at jeg går rett tilbake i senga med han, tror han har skjønt at han ska ihvertfall være i senga inne på rommet sitt!

lykke til =)

Skrevet

Hehe , dette er en periode vi er ferdig med ! Holdt på i flere uker , og fulgte tilbake i seng opptil 30 ganger på en kveld !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...