helloiluken Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Hvordan fikk dere barna deres til å sove i juniorseng? Nå har hun begynt å hoppe ut av sengen når hun skal legge seg. Noen gode råd?
Gjest Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 Bare følg henne bestemt men rolig tilbake i senga - så går det seg til. Blir sikkert litt styr de første kveldene, men det mister snart nyhetens interesse, og hun skjønner at kveld er kveld. Bare ikke gi henne ekstra oppmerksomhet.
tonebf Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 hei! driver med dette selv nå... mini byttet til stor seng forrige helg! hadde et reint H****** første natta så da ble han flyttet over i sprinkelsenga si.... 2 natta satt mamma her for jeg skulle på et møte og da måtte hun legge han og det hadde gått som en drøm, hun hadde ligget litt ved siden av han og koset og syngi også gått ut, han sovnet =) 3-4 natta gjorde jeg det samme og det funker... men nå ikke så bra igjen hehe... akuratt nå ligger han og skriker i senga, men han er i senga.... går faktisk ikke ut for han veit at jeg går rett tilbake i senga med han, tror han har skjønt at han ska ihvertfall være i senga inne på rommet sitt! lykke til =)
Smellt P. Tjukka Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 Hehe , dette er en periode vi er ferdig med ! Holdt på i flere uker , og fulgte tilbake i seng opptil 30 ganger på en kveld !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå