Gjest Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 ...kan spise det krydderet som man blander sammen med kjøttdeigen til Taco..? Sikkert dumt spm, men vil bare være på den sikre siden så ikke lillegutt får vondt i magen
mamman te Vetle og Alma Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 Om han er veldig liten har jeg iallefall villet tatt mindre krydder enn man skal. De kan reagere på sterk mat! ikke morro med en som skriker resten av kvelden nå!
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 Jenta mi reagerer ikke på når jeg spiser taco, ikke når hun var nyfødt heller (heldigvis). Du må nesten bare prøve deg fram. Men rå løk er ikke sikkert er så veldig lurt å spise mye av..
Gjest Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 Han er 2 mnd. Får ta litt mindre krydder da
mamman te Vetle og Alma Skrevet 24. september 2007 #5 Skrevet 24. september 2007 ja, det tror jeg er lurt. Jeg mener hvorfor skal man risikere noe når man strengt tatt ikke trenger det;)
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 24. september 2007 #6 Skrevet 24. september 2007 Lille har ikke problemer om jeg spiser taco så lenge jeg ikke har på rå løk og mais.
Gjest Skrevet 24. september 2007 #7 Skrevet 24. september 2007 Det er nok veldig individuelt. Jeg prøvde meg med en liten lefse taco, og måtte svi for det etterpå. Lille jenta mi var IKKE fornøyd med at jeg hadde kosa meg nei. Men det er nok veldig forskjellig hva barn reagerer på. Lønner seg å prøve alt i små mengder først. Er jo dumt å gå glipp av hele fårikål sesongen fordi man har hørt at barn reagerer på kål. Det reagerer nemmelig ikke mi på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå