To små!!! Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Nå må noko gjerast!!!!! Eg er halvvegs i svangerskapet og er blitt ein skikkelig slappfisk...... Magen er veldig stor, trur det kan ha noko å gjera med at eg ikkje trente magemusklane etter sist svangerskap (nr 1 blir to år på tirsdag) Eg er mykje åleine om kveldane fordi mannen jobbar vekke og derfor kjem eg meg ikkje ut på tur eller liknande. Er det nokon som kan anbefala ein god trenings-DVD for gravide??? Please................
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 har ikke prøvd selv da men, kari jaquesson er helt fantastisk. Hun har en dvd for gravide:) www.trimtram.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå