Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 er det i orden med fårikål når man er gravid eller er det noen risiko med toxoplasmose etc forbundet med det?
Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 Det er bare å spise. Bare kok den godt. Flere her inne som har spist det for å prøve å sette i gang fødselen også. Noen som har sagt at det "hjalp".
Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 har spist masse! nam-nam! bare la det koke lenge, til kjøttet slipper beinet. og gjerne lenger (syns det er best når det får stå å små-koke i flere timer jeg ..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå