connie79 er 2barnsmor:) Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Nå er jeg helt forvirret i hodet... Jeg hadde siste normale mens 23 juli. den varte i sine vanlige 7 dager. så fikk jeg mens 20 august, men bare i 2,5 dager. Det blei negativt på graviditets test da. Nå fikk jeg ikke mens, og positiv test. Men hvor langt er jeg på vei??? Jeg er trøtt, har vært kvalm en god stund, sterk hodepine og i helgen blødde jeg neseblod for første gange på mange år. leste på libero at neseblod kunne forekomme i uke 9, noe jeg er i om jeg skal telle fra min forrige normale mens. Men siden jeg hadde den korte mensen er jeg egentlig bare i uke 5. kjenner også litt stikking på siden av magen... noen ideer? Kan jeg få rask UL for å fastsette termin dato???
connie79 er 2barnsmor:) Skrevet 24. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 24. september 2007 har også mens smerter fremdeles.... litt vondt i magen liksom.
lilletupp & spira Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 Hei connie79 Gratulere så mye med spire i magen. Tror jeg hadde kontaktet legen min for å få tatt en innvendig UL, de får til å se sånn ca hvor langt du er på vei da. Kan jo være at du ble gravid like før du hadde de 2 dagene med mens, vet at noen kan blø litt i begynnelsen uten at det er noe fare. Ønsker deg masse lykke til hvertfall, håper alt går bra med deg og spira.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå