Gå til innhold

har gutten/jenta deres begynt å rulle seg rundt?


Stolt mamma for første gang

Anbefalte innlegg

synes alle sine krabater er så kjappe i utviklingen. Gutten min har begynt å legge seg på siden, men er ikke i nærheten av å rulle rundt. Men det er kanskje litt tidlig uansett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pga en fødselskade i armen går vesla her til fysioterapeut hver uke. I følge denne spesialfysioterapeuten forventer man ikke at barna skal rulle rundt før de er 5mnd. Men det vil alltid være noen som er tidligere og noen seinere.. Vesla her rullet fra rygg til mage da hun var 3mnd og videre fra mage til rygg igjen to uker seinere.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, her overrasket han oss stort da han 4mnd+1dag gammel rullet fra rygg til mage. Fra mage til rygg ruller han stadig vekk, men han er litt mer gnien på rygg-mage rullingene. Sliter noen ganger med å få med seg armen...(hjelper til noen ganger jeg da ti-hi)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her rulles det fra mage til rygg men hun kommer ikke over skulderen ennå andre veien. For litt over en måneds tid siden var jeg forøvrig overbevist om at hun skulle rulle hvert øyeblikk, men vips så fant hun føttene sine og da var rullingen helt uinteressant:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun begynte å rulle rygg-mage da hun var 3 mnd+ 4 dager. Men andre veien har hun bare gjort 3-4 ganger. Det er veldig individuelt når, og det meste er 'normalt'- for din baby:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten min begynte så smått å rulle seg fra rygg til mage når han var ca 3 mnd gammel, og uka etter rullet han fra mage til rygg. Så hadde han opphold hvor han sluttet helt med dette.Og nå som han er 4 mnd gammel ruller han seg fra rygg til mage hele dagen lang, men har ikke sett han rulle fra mage til rygg lenger, han gjorde d 3 ganger når han var 3 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marimor har ikke begynt å rulle seg rundt enda. Ligger ikke på sida enda heller, så tar nok litt tid før hun ruller rundt... Men kommer sikkert til å gjøre det en gang ;) hehe. Storbroren hennes var veldig treg med å snu seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har ikke begynt å rulle rundt. Har bare klart å tippe over når han ligger på magen og måtte stekke seg skikkelig for å se meg eller faren :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

gutten min rullet fra rygg til mage for første gang i dag.!!!!!

og fra mage til rygg har han gjort lenge, men han gjør det ikke hver dag.

 

stolt mamma jeg også!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten min begynnte å rulle over fra rygg til mage når han var rett over 3 mnd. Han er 2 måneder tidligere ute med rulling enn storesøster!

Men han ruller ikke tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...