Gå til innhold

til dere som har gått/går på anti.depr.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gikk dere på dette når dere var gravide? fikk dere ekstra oppfølgning for å se at alt er ok med barnet? sitter her med superangst men føler at jeg ikke kan plage legen med dette når det er sikkert viktigere ting å ta seg av.. Jeg er snart i uke 11 og skal på første kontroll 10.10. men føler at jeg ikke orker å vente så mye lenger... sorry at jeg plager dere jenter med dette men må bare få det ut.. noen som kan gi meg noen råd her?

sukk...takk for at dere gadd å lese dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er mest vanlig å slutte med det dersom man ikke er helt nødt til å ta det,,, trappe forsiktig ned og så slutte helt..

Skrevet

Jeg gikk på Cipralex da jeg ammet. Legen fortalte at mange av hans pasienter både gravide og ammende tok den medisinen.

Ikke vær redd, men snakk med legen din. Han vil berolige deg. :)

Lykke til med svangerskap. :)

Skrevet

Jeg ble gravid mens jeg gikk på antidepressiva, holdt på å ta abort fordi jeg hadde fått høre at det var HELT uforenelig men svangerskap. Heldigvis gjorde jeg endel "forskning" selv og fant ut at det lite risiko for fosteret, heldigvis!

Trappet ned da jeg nærmet meg 3. trimester da, man skal visst ikke bruke det da pga avhengighet hos babyen.

Skjønte ikke helt om du har angst og trenger medisiner eller om du går på medisiner og har angst for at det er farlig?

Skrevet

jeg har fått beskjed om å ikke slutte av legen min, hun er kjempeflink og slikt men bare lurer på om det har vært noen i samme situasjon som meg. jeg sliter med angst fordi jeg er så redd for at det kan skje noe med fosteret og jeg er villig til å trappe ned hvis det er viktigst.

HefaLomp : takk , du beroliget meg litt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...