Gå til innhold

Ikea.. baderom -dere som har byttet ut baderomsinnredning...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil kjøpe servant, armatur, skapstamme og dører.. hva mer trenger man da? Jeg har en servant i dag og vil ha to så jeg regner med man må kjøpe noe rør i tillegg??? noen som har peil? MÅ man ha rørlegger eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er ikke så god på dette... men vi har kjøpt baderomsinnredning på ikea, med vask osv... mannen koplet det selv...

Skrevet

Hvis du ikke har noen som du VET kan koble rett, bør du ha en rørlegger ja... Har noe med at du ikke vil få igjen på forsikring hvis det skulle oppstå lekkasje p.g.a noe dere har koblet feil.

Anbefaler deg også å kjøpe armatur en annen plass enn IKEA, alle jeg kjenner som har kjøpt armatur der har måttet bytte etter ca. 1 år. Så da vi kjøpte kjøkken på IKEA, valgte vi å droppe armatur der, å heller kjøpe Oras (tror det heter det, velkjent merke).

Skrevet

IKKE kjøp kran på ikea..! De færreste rørleggere gidder å montere dem, da de har spesielle mål, og ofte er helt elendige! Vi har reklamert på to armaturer fra Ikea og levert begge tilbake - dårlig kvalitet..! Ja, du må ha rørlegger...

Skrevet

hvis du bare skal bytte ut skapene og vanlåsen og sånn, så kan du gjøre det selv, om du kan det vel og merke,,,,,om du skal bytte ut stålrør, eller flytte de, må du ha rørlegger..

Du får kjøpt vannlåsen og de tilhørende rørene på ikea...

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...