Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 De har begynt å grave for å ordne gårdsplassen vår.. Og idet de skal grave opp et lite tre, får de dratt med kabelen til kabel-tv'n!! Så nå har vi ikke tv =( Canal digital kommer innen 1-3 dager!!! Også i morra som det er jakten på kjærligheten og greys!!!
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 Å nei - det er kjipt ja.. Syns mandag og er en greit dag.. Med 71 grader nord og Anna Pihl..
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 24. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2007 Nettopp!!! =((((
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 Jeg hadde blitt passe desperat hadde jeg vært deg.. Rastløs og ja..
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 24. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. september 2007 Det er bare forbokstaven
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 24. september 2007 #6 Skrevet 24. september 2007 Kjære vene, leste "nå har de begynt å grave opp GRAVplassen vår" jeg....Tyder på at jeg er sliten ja :s
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 24. september 2007 #7 Skrevet 24. september 2007 Du får avtale besøk hos en venninne eller noe sånn i mårra sånn at du får med deg ting og tang.. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå