Gå til innhold

Åh for en kveld!!!!!!


Fantasiløs m/ 2 vakre gutter

Anbefalte innlegg

Skrevet

De har begynt å grave for å ordne gårdsplassen vår..

 

Og idet de skal grave opp et lite tre, får de dratt med kabelen til kabel-tv'n!!

 

Så nå har vi ikke tv =(

 

Canal digital kommer innen 1-3 dager!!!

 

Også i morra som det er jakten på kjærligheten og greys!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å nei - det er kjipt ja.. Syns mandag og er en greit dag.. Med 71 grader nord og Anna Pihl..

Skrevet

Nettopp!!! =((((

Skrevet

Jeg hadde blitt passe desperat hadde jeg vært deg.. Rastløs og ja..

Skrevet

Det er bare forbokstaven ;)

Skrevet

Kjære vene, leste "nå har de begynt å grave opp GRAVplassen vår" jeg....Tyder på at jeg er sliten ja :s

Skrevet

Du får avtale besøk hos en venninne eller noe sånn i mårra sånn at du får med deg ting og tang.. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...