Gå til innhold

Har kjøpt Sateng sengetøy til svigers

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kostet 580,- Det holder vel? Føler det blir litt lite med en gave men..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

holder i lange baner spør du meg..

kommer ikke til å bruke mer..

Skrevet

de tenker nok ikke på det :)

blir sikkert glade for det de :)

om de ikke er opptatt av dyre ting da..

Skrevet

vi bruker ikke så mye penger på julegaver egentlig..

vi har aldri så mye penger at det gjør noe..200-300 kr ca :)

Skrevet

Bruker mer, men det er fordi svigermor passer lillegutt en del, som hun ikke får betalt for der og da. Av og til får hun ei vinflaske el.l. Men vi gir en dyr gave til jul som takk for hjelpen.

Skrevet

i fjor fikk hun fotoskriver, og året før fikk hun dvd-spiller.

Skrevet

Holder sikkert =)

Hva med å lage en kalender med prinsen og gi i tillegg? Det ga vi som ekstragave i fjor, og det slo an.

Skrevet

De aller fleste er nok klar over at sengetøy er DYRT!!!

Det slår nok godt an, er så deilig med nytt sengetøy:) :) :)

Signerer Spetakkel ang. kalender i tillegg.

Skrevet

er jo ikke hvor mye ting koster da, som betyr noe....

får håpe de liker å ligge i sånt sengetøy da...jeg klarer det ikke....

Skrevet

Hi, hi, Lucky! Akkurat det jeg tenkte også, jeg kan ikke bruke det, føler at jeg sklir ut av sengen... :-))

Skrevet

uffja, jeg har 2 sett a`2 stk, tror de er kommet på loftet, for klarer ikke når det henger fast, i en neglflis feks....også så sklient...nei, liker de myke, litt tykke i bomull jeg...men hver sin smak, det har jeg fått erfart i kveld....hehe....

Skrevet

Fikk sånn av svigers til jul i fjor vi, jeg ga det til Fretex første åpne dag :P Syns det er utrolig ubehagelig å sove i.

Skrevet

Sengetøyet er sikkert kjempeflott det, og svigers blir sikkert glade :-)

Selv må jeg bare få si at satengsengetøy er noe forbanna hærk å sove i! vi har sett sett, og det er brukt EN gang, og aldri mer. Fikk jo søren ikke sove i det. Jeg følte at hodet mitt sklei av puta hele tiden, og dyna datt på gulvet støtt og stadig siden det var så plagsomt glatt.. hihi :o)

Skrevet

Sateng ubehagelig? Skjønner ikke hvor dere har kjøpt sengetøy. Er jo ikke spes glatt heller bare utrolig deilig. Kjøper aldri noe annet her i huset. Synes det var en fin gave til svigers jeg. Vi gir ca det dobbelte, men bare fordi det har blitt sånn. Aner ikke hva vi skal gi til jul enda.

Skrevet

Om de absolutt ikke skulle lke sateng så kan de jo alltids bytte det. Ikke værre enn det. så det ordner seg nok skal du se. Blir sikkert glade :-)

Skrevet

hihi, har selv satengsengesett til dobbeldynen min, men det er bomull på undersiden. Derfor går det greit. Og puten snur jeg opp ned så bomull-siden ligger opp :) Men liker best bomull jeg og...

Skrevet

hva definerer dere som sateng sengetøy? Sånn som ser ut som blank silke?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...