Kirsebæra Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 Kua mi, jeg takker deg deilig melk du gir til meg hver en dag og til mitt brød drikker melka di så søt
Odine! Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 ...deilig melk du gir til meg hver en dag så (ett eller annet) drikker melken din så søt.
mamman te Vetle og Alma Skrevet 24. september 2007 #5 Skrevet 24. september 2007 deilig melk du gir til meg. Hver en dag ..?.. til mitt brød, drikker melka mi så søt. tror det er noe slikt:)
snuppa m 3 Skrevet 24. september 2007 #7 Skrevet 24. september 2007 Kua mi jeg takker deg deilig melk du gir til meg hver en dag jeg til mitt brød drikker melken din så søt
Gjest Skrevet 24. september 2007 #8 Skrevet 24. september 2007 Og vers to : Ikke ta det visne strå Saftig grass du ete må ...enga frisk og bløt Det gjør melka di så søt
Odine! Skrevet 24. september 2007 #9 Skrevet 24. september 2007 Hentet fra: http://www.nybaktmamma.com/plassen/showthread.php?t=374367 kua mi jeg takker deg Deilig melk du gir til meg hver en dag jeg til mitt brød drikker melka di så søt Ikke ta det visne strå saftig gress du ete må da blir melken god og søt vær dere engene er bløt Her de vakre blomster står, her den vesle bekken går, her er mat, ved kratt og sti, et nå godt du kua mi!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå