Gjest Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Har el-testene blitt noe sterkere eller?
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 Tja, streken var noe sterkere men ikke mye i dag tidlig.. så jeg kommer jo til å ta fremover jeg=) Håper den slår ut positivt snart pga hcg.. hehe=) Vi fikk forresten svar på prøvene våres i dag, mine var fine... litt lavt dette hormonet som skjoldbruskkjærtelen produserer.. (lavt stoffskifte) Sambos prøver var og fine, (mengde og bevegelighet) utseende er sendt til trondhjem for å bli kontrollert. Men jeg har en STERK følelse for at jeg er gravid denne gangen..=) Bør kanskje ikke si det for da er jeg det naturligvis ikke=) hehe Du da?
Gjest Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 Negativ el-test idag også. Men var hos akupunktør idag og hun stimulerte eggløsning, så jeg håper at det funker da. Er vel bare å stå på og håpe på det beste Hehe.. Har bare 1 el-test igjen, så hvis den blir negativ i morra, må jeg vel en tur på apoteket tenker jeg
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 Er ikke mye annet å gjøre nei=) prøve prøve å atter prøve=)hehe.... Hm, håper du får pos test i morgen da.... jeg tar jo som sagt ut alle mine jeg=)
Gjest Skrevet 24. september 2007 #5 Skrevet 24. september 2007 har du mange tester igjen da? Er vel bare å bruke dem opp...for du skal jo ikke få bruk for dem neste pp Hehe
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 24. september 2007 #6 Skrevet 24. september 2007 Nei sant...=) Har tatt tre så har igjen til og med fredag=) Det jeg og mener at issa, neste pp er jeg gravid med mange positive tester så dette går så bra så=) hihi...=)
Gjest Skrevet 24. september 2007 #7 Skrevet 24. september 2007 nei å nei hehe, jeg som tenkte at dere i hvertfall hadde fått el idag, vi får se imorn da
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 24. september 2007 #8 Skrevet 24. september 2007 Hei solrik=) Jeg hadde mest sannsynlig EL fredag jeg=) Så venter bare på IKM neste fredag nå.... hehe,kjeder meg og har liksom ingenting å teste etter så.. Har blitt spådd gravid av Kimby nå... håper det stemmer=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå