ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 du? ) har du en kjøttdeig til låns? hehe- håper du ser den med en gang, så jeg slipper å dytte så mye:)
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 24. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 24. september 2007 opp- lyst på tortilla!!
Plutselig_gravid Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 hehe:o) Nei, har nok ikke det. Hadde faktisk tenkt å spørre dere om det samme. Fikk så sykt lyst på spaghetti.........Og cola på boks.... Må dere å handle nå, siden jeg ikke hadde? Hint hint:o) Da må dere få en liten liste av meg! ;o)
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 24. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. september 2007 ... joda, skulle gjerne kjørt en tur ... men T tok jo nettopp bussen til byn han nå så kan jo ikke forlate fortet:(( Æsj.... lurer på om jeg skal spøre naboen/e hehe!! da må jeg skyndte meg før deg!!!!! neida:)
Plutselig_gravid Skrevet 24. september 2007 #5 Skrevet 24. september 2007 å, stemmer det. Pokker, fikk enda mer lyst på det nå når jeg vet at jeg ikke får tak i......... Grrrrrrrrrrrr.......... Blir spaghetti med ketchup i stedet da!!! "nam"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå