Gjest Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 * En bestemor er en som hele slekten har kommet ut gjennom. Da er det ikke så rart om hun blir litt slaskete i skinnet. * Jeg er så glad for at jeg er født av mamma og pappa, det må være fælt å bli født av noen man ikke kjenner * Når man er sånn førti eller femti år, slutter damene å legge egg. Det vil si at de ikke lenger kan produsere folk. Hekkingen begynner sånn i fjortenårsalderen og varer helt til middelalderen * Gamle jomfruer vet ikke helt hvordan menn skal brukes * Hvis Gud hadde holdt det han sa om å la alle barne komme til seg, hadde vi ikke trengt barnehager * Først blir man celle, så blir man barn, så blir man mamma, så blir man bestemor, så blir man oldemor og så blir man tippoldemor. Til slutt blir man gjørme. * Babyer blir til i gjerningsøyeblikket * I gamle dager var det ikke lov for faren å føde barn. De syntes det var umusikalsk. Men i dag er det vanlig at moren og faren føder barnet sammen. * Det som er viktigst for mødre er at de får barn, hvis ikke må de være alenemødre hele livet. * Hvis frøet fra faren ikke treffer morens egg, blir det bare en vanlig omelett av det. * Først blir moren bestøvet. Så fester støvet seg og begynner å slå røtter. Etterpå kommer babyen ut av en luke i enden av moren. * Graverte damer går med babyen i ca 204 måneder. * Dyr får avkom, mens mennesker får avleggere.
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 PRIMA!!!!!!!=) hehehehehehe....
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 Hahaha, ler så jeg griner!
Gjest Skrevet 24. september 2007 #5 Skrevet 24. september 2007 Tenkte dere trengte noe å le av Kan jo ikke bare være seriøse her på bligravid vel Litt humor har man vel plasse til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå