Gå til innhold

Babyer blir til i gjerningsøyeblikket

Anbefalte innlegg

Skrevet

* En bestemor er en som hele slekten har kommet ut gjennom. Da er det ikke så rart om hun blir litt slaskete i skinnet.

* Jeg er så glad for at jeg er født av mamma og pappa, det må være fælt å bli født av noen man ikke kjenner

* Når man er sånn førti eller femti år, slutter damene å legge egg. Det vil si at de ikke lenger kan produsere folk. Hekkingen begynner sånn i fjortenårsalderen og varer helt til middelalderen

* Gamle jomfruer vet ikke helt hvordan menn skal brukes

* Hvis Gud hadde holdt det han sa om å la alle barne komme til seg, hadde vi ikke trengt barnehager

* Først blir man celle, så blir man barn, så blir man mamma, så blir man bestemor, så blir man oldemor og så blir man tippoldemor. Til slutt blir man gjørme.

* Babyer blir til i gjerningsøyeblikket

* I gamle dager var det ikke lov for faren å føde barn. De syntes det var umusikalsk. Men i dag er det vanlig at moren og faren føder barnet sammen.

* Det som er viktigst for mødre er at de får barn, hvis ikke må de være alenemødre hele livet.

* Hvis frøet fra faren ikke treffer morens egg, blir det bare en vanlig omelett av det.

* Først blir moren bestøvet. Så fester støvet seg og begynner å slå røtter. Etterpå kommer babyen ut av en luke i enden av moren.

* Graverte damer går med babyen i ca 204 måneder.

* Dyr får avkom, mens mennesker får avleggere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

PRIMA!!!!!!!=) hehehehehehe....

Skrevet

Hahaha, ler så jeg griner!

Skrevet

hahahahaha

Skrevet

Tenkte dere trengte noe å le av :) Kan jo ikke bare være seriøse her på bligravid vel :) Litt humor har man vel plasse til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...