Gjest Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 er på dag 31 i dag. Sist fikk jeg mensen på dag 31. Vanlig er den 28. Tok en neg test i går. Kjøpt 2 nye i dag men tør ikke ta dem hehe,ble sååå skuffa i går. Men hatt mye stikninger.Menssmerter til og fra i 1 uke. De nuppene rundt brystvorta er større.Og noen dager er jeg veeldig sulten... *sukk*skal jeg tørre å håpe?
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 Hmmmm, hadde ikke klart å lavær å teste jeg.. hehe=) Hadde sikkert testet hver dag om jeg var over IKM=) Høres ut som du kan håpe, er jo de som ikke har fått pos test før inntil 14 dager etter IKM=)
Gjest Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 skal ihvertfall vente til i morgen tidlig hehe har litt dårlig råd nå så kan ikke kjøpe tester hver dag heller,men er ikke lett å la være hehe, Men så redd for å bli skuffa igjen da.
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 billigestester.com får du råd til flere tester;) lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå