Mamman til Loffen ♥ Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Jeg var ferdig med min første pergokur nettopp, - hadde ifølge tester eggløsning i begynnelsen av forrige uke. Har ikke merket noe særlig bivirkninger av pergoen, men de siste to-tre dagene har jeg hatt så sykt mye luft i magen. Noen andre som har opplevd dette? (Jeg vet at luft i magen kan være tidlig graviditetstegn, men det går jo ikke an hvis jeg hadde eggløsning for en uke siden...)
Ema73 - prøver 5 år (8 år) Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 Jeg har sinnsykt mye luft i magen når jeg tar pergo. Jeg er veldig oppblåst og promper støtt og stadig. Jeg merker det alt fra jeg har tatt en 2-3 tabletter så begynner det:-)
rødhetta...- Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 jeg også går på pergokur, dobbel... har ikke merket noe enda men husker fra sist at jeg var veldig oppblåst...
Mamman til Loffen ♥ Skrevet 24. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. september 2007 Takker for svar... Men når dere har hatt luft i magen, har det vært etter at kuren er ferdig? Er det jeg synes er så rart, er jo to uker siden jeg tok siste pillen... Først de siste dagene jeg har begynt med denne fisingen, hehe... Jaja, det går vel over da:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå