Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 hei:) føler meg litt teit som ber om hjelp til akkurat dette, men veit liksom ikke hvem andre jeg kan spørre! jeg er nemlig ganske så ung og har egentlig ikke så mye erfaring, det jeg sliter med er å være på topp selv! jeg gjorde det med de første kjærestene mine av og til, men følte liksom ikke at det var godt for verken meg eller dem... og dette har ført til at jeg ikke tør å prøve det lenger! samboeren min har jo selvfølgeliog kjempe lyst til at jeg skal ri han av og til, men jeg sier bare nei og a tjeg ikke liker det, men egentlig så er det jo ingeting jeg heller vil enn å klare å nyte å være på topp noen ganger... det jeg egentlig tenkte at dere kanskje kunne hjelpe meg med, er å forklare hvordan man egentlig gjør det?? jeg tror ikke a tjeg helt skjønner hvordan jeg skal bevege meg... veit at det hadde vært lurt å prate med samboeren min om dette, i stede for dere, og jeg skal nok gjøre det også! men første vil jeg prøve også kan han veilede meg vidre, men jeg vil liksom ikke være skikkelig dårlig første gangen vi prøver!!
Krokka og prinsessa Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 Heisann! For å bevege deg lettere vil jeg anbefale deg å enten bruke en hard seng, eller rett å slett å gjøre det på gulvet. (Legg ett pledd på gulvet, og la mannen legge seg ned.) Fjærene i senga kan gjøre det vanskelig å bevege seg når du er øverst, spesielt dersom du ikke har så mye øvelse i denne stillingen.... Når du så skal være oppå ham, kan du begynne med å ha fotbladene i gulvet/ senga, slik at du får lettere til å bevege deg opp og ned. Etter hvert kan du prøve å variere med å ha fremsiden av leggene i gulvet/senga (slik at knærne også tar i gulvet/senga), for så å bevege deg opp og ned. Dette er litt mer utfordrende, men etter hvert blir det superenkelt det også! ) Denne siste stillingen kan gjøre litt vondt for deg på gulvet siden knærene dine tar i gulvet, men den første stillingen er kjempegod på gulvet. Likeså er det veldig vanskelig med den første stillingen i senga (der du har fotbladene ned....), men den der du har fremsiden av leggene ned er super i senga!! Håper du ble litt klokere, å fikk mer lyst til å prøve! Og til sist; snakk med ham om at du vil prøve, men er redd du ikke får til. Kanskje kan han støtte deg med armene? (jeg synest det er best å være "fri", men en venninne av meg sverger til at mannen må støtte henne opp i denne stillingen.)
Gokkel 15pp Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 Dette er yndlingsstillingen min, og jeg nyter og får orgasme hver gang. Jeg nesten ligger oppå mannen min, sltså jeg sitter overskrevs, mens jeg støtter meg med hendene på hver side av han, enten i brysthøyde eller i skulderhøyde. Jeg beveger meg ikke så mye opp og ned, for det synes jeg bare er slitsomt, og ikke spesielt godt heller. Jeg beveger meg derimot frem og tilbake, og passer hele tiden på at klitten er inntill magen hans, På denne måten får den stimulanse, og man kan få en orgasme. Jeg har spurt mannen min om han synes at det gjør vondt, men han sier at det gjør det ikke. Etterhvert når du blir mer vant kan du selv prøve deg frem i hvilke bevegelser som du synes fungerer for deg, Håper du skjønte noe av dette, for det ble litt krunglete forklart. Og en annen ting, det at man ikke har så mye erfaring er egentlig positivt spør du meg, Tenk på alt man skal oppdage når det gjelder sex, og tenk at man får gjøre det sammen med en man virkelig elsker. Det er god sex, det Gjerne hold oss oppdattert om hvordan det går da, og kanskje du også har noen tips du vil dele med oss etterhvert. PS. Funker kanskje ikke så bra med stor mage........
Krokka og prinsessa Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 Hovedinnlegger, hvordan går det? Er du blitt noe klokere av de to svarene du har fått?
Anonym bruker Skrevet 26. september 2007 #5 Skrevet 26. september 2007 er veldig glad for kjempe fine svar!:-) jeg har desverre ikke fått prøvd enda, for jeg fikk en blødning samme kveld som jeg skrev innlegget og får ikke ha samleie på ei uke etter legens anbefaling... MEN alt er bra med baby og så snart en uke er gått skal jeg ya for meg partneren min og sørge for at vi får ekstra god tid en dag, slik at jeg kan prøve meg litt fram! må bare si igjen at det var noen utrolig fine svar jeg fikk, lange og detaljerte, var litt redd for bare å bli ledd av;)
Anonym bruker Skrevet 27. september 2007 #6 Skrevet 27. september 2007 Heisann. Fikk bare lyst å fortelle deg at du er ikke alene om dette problemet. Jeg bruker akkurat de samme unskyldningene som du gjør og jeg har akkurat samme grunn til hvorfor jeg ikke gjør det. Nå har jeg bare 4 uker igjen til bebisen kommer, så denne stillingen er jo ikke så veldig aktuell for øyeblikket, men jeg skal sannelig ta med meg de tipsene opp i sengehalmen jeg også etterhvert. Lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå