Miss RM Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Er nå 34 uker på vei, var hos jordmor i dag og fikk beskjed om at hodet har festet seg :-) Så hun mente det ikke var så rart at det kjennes ut som om blæra er på vei ut noen ganger...
tyr1977 Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 Da er vi to, fikk samme beskjed av min jordmor i dag :-) Veldig rart det her....om en måned er tassen kanskje ute med mammaen og pappaen sin....wæh.... blære har jeg gitt opp, går en dorull om dagen....;-)
Miss RM Skrevet 24. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2007 I hvert fall en, hvis ikke flere :-) Nesten så jeg ikke tør å kjøpe mer dopapir på den nærmeste butikken her, kjøper jo så mye.. :-)
Miss RM Skrevet 24. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. september 2007 Og ja, det er rart å tenke å at det ikke er så lenge igjen!! Får noen angst-anfall innimellom, men det er jo så mange som har klart dette før meg, så jeg bør vel klare det jeg også :-)
tyr1977 Skrevet 24. september 2007 #5 Skrevet 24. september 2007 hehehe....bra å høre at jeg ikke er alene! Ha en fin kveld, nå skal jeg opp i sofaen og lese litt før sengen kaller Opp på jobb 0430 i morgen....gleder meg til jobben er over, bare 3-4 dager igjen nå....er 50 % sykmeldt og siste dag 3/10.... og kun to jobbedager denne uken
Belle&Mini Skrevet 24. september 2007 #6 Skrevet 24. september 2007 Henger meg med på den. Gjør jo ikke annet enn å fly på do. Tør nesten ikke bevege meg der jeg ikke har oversikten over alle toaletter i nærheten hihi
Miss RM Skrevet 24. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 24. september 2007 Lurer nesten på om jeg skal ta vare på alle tomme doruller i en uke bare for å se hvor mange ruller det faktisk går :-) Jobber også 50%, siste arbeidsdag er 16.10.. Men jeg har endel avspassering så jeg forsvinner fra jobben i hvert fall en uke før. Gruet meg i utgangspunktet til å gå hjemme hele dagen, men nå er jeg stor og tung og sliten, så nå gleder jeg meg!
tyr1977 Skrevet 25. september 2007 #8 Skrevet 25. september 2007 Ja, hjalp skikkelig å legge seg tidlig...........opp 4 ganger på like mange timer.......blæh.....klar for å hilse på bebissen jeg nå.......eller, bør jo være der inne en stund til Avspasering ja, har sørge for å ta alt jeg hadde her i sommer/høst, nå er det 2 uker ferie som jeg skal overføre og de begynte å kødde med sykmeldingen min i dag på jobben.... men nei, skal kun jobbe 2 dager denne uken - er ikke min feil at de ikke rakk å utlyse stillingen min før ferien... så han som tar over begynner ikke før mandag....liker han da, så har sagt at han bare får ringe når han lurer på noe! Men ellers så stresser de som noe gale med meg på jobben - full panikk over at jeg skal være borte ett år.... Gleder meg også til å gå hjemme nå, føler meg som en sinnsykt klumsete elefant.... sorry frøken, skal slutte å klage her - er jo vanvittig at jeg er gravid og har anledning til å være hjemme ett år!
Miss RM Skrevet 25. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 25. september 2007 Skjønner deg veldig godt!!! Nei, det er ikke din feil at de ikke har lyst ut stillingen din.. Har vært veldig heldig jeg da, vikaren min kom i midte av august, så der har det blitt grundig opplæring:-) Selv om hun også har panikk for at jeg skal være borte da.. Men hun får bare samle oppalle spørsmål og sende en mail innimellom.. Har forøvrig et lite problem med doen hjemme da, den lekker og rørlegger kan ikke komme før på mandag. (må bytte hele doen..) Passer utrolig dårlig nå som jeg tilbringer mest tid der.. Så jeg jobber så mye jeg egentlig kan, så slipper jeg å tenke på å helle ut av en bolle det renner ned i, tørke, bytte håndklær osv... STRESS!!!
tyr1977 Skrevet 25. september 2007 #10 Skrevet 25. september 2007 Huff, av alle tider så får du problemer med den nå.... må innrømme at jeg humrer litt da.........;-) ikke meningen å være kjip men....jaja, en ny do er aldri å forakte Nå er hvertfall barnerommet snart ferdig, samboeren min er en helt! Det er helt sikkert - jeg gjør jo ingenting annet enn å ruge, tar ut alt på jobben kan man si Prøver nå å finne ut at permisjonen min egentlig, skal ha 80 % med start 4/10....min kjære vil bare ha 6 uker (og jeg er så fed-up av jobben at ja takk!), så nå er hodepinen om når jeg skal starte igjen..... Morsomt at nicket ditt er Lille My forresten, er mitt gamle kallenavn du har der....nå er jeg diger som en elefant og halvlangt lyst hår så det passer ikke lenger kan man si.... temperamentet derimot....ble vel ikke bedre av å bli gravid ;-)
Miss RM Skrevet 25. september 2007 Forfatter #11 Skrevet 25. september 2007 Må innrømme at jeg var på gråten i stad da jeg fikk beskjed, men fikk roet meg litt og begynte nesten å le.. Kunne jo ikke skjedd på et verre tidspunkt! Nesten så vi må gjøre som på en eldgammel hytte og bruke bøtte, hehe... Starter egentlig permisjon 17.10, men gleder meg til å ta ut litt avspassering før det (går ut i hvert fall en uke før..) Men det styret med å finne ut av permisjon var ikke enkelt.. Har blitt kallt Lille My ganske lenge, siden barneskolen tror jeg :-) Men har etterhvert funnet ut at det er mange som har det :-( Lurer på om jeg skal bytte nick til Hvalross eller noe sånt, er i hvert fall sånn jeg føler meg :-)
tyr1977 Skrevet 25. september 2007 #12 Skrevet 25. september 2007 Du får være min lille My da :-) Tror det er fler Hvalrosser enn Lille My'er her inne.....;-) 17 oktober ja...da har jeg tenkt til å føde - er mensterminen min det Regner med du skal føde på Ahus? Jeg var der til samtale her om dagen, ble ganske beroliget, har dessverre litt dårlig erfaring med helsevesenet, men tror det skal gå ok. Har ikke hørt noe dårlig om dem egentlig, kanskje vi møtes der? I min familie er det visst en dårlig tradisjon for å gå på overtid....blæh!
Miss RM Skrevet 25. september 2007 Forfatter #13 Skrevet 25. september 2007 Også tradisjon i mon familie å gå på overtid :-( Mamma har tre stykker og gikk over med oss alle... Skal ikke på Ahus, selv om det bare tar omtrent ett minutt å kjøre dit. Har fått plass på Riksen.. Har ikke noe erfaringer med Ahus, men har noen venninner som har født der og de er kjempefornøyde :-) Mensterminen min er 23. oktober, ul-termin 7. november.. Stoler mer på menstermin jeg da.. Så hvis jeg går over, kommer kanskje lille prinsessa på ul-termin..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå