Heb+2 Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Ja, nå føler jeg meg skikelig som en husmor, men, men... Saken er den at jeg får ikke ren fugene mellom flisene på badet. Hva bruker man? jeg har skurt med Jif, klor, sånn badromsvask... ingentinmg hjelper. Noen gode råd??
Gjest Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 Vet ikke! Men har en dampvasker på ønskelisten, håper det hjelper??
Heb+2 Skrevet 24. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2007 Hm... er det det eneste som funker? Det er jo en litt voldsom investering.
Loyloy Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 Heia... er du sikker på at de er skitne? de er ikke bare "grå.silikonfuget da? men om du er sikker så kjøp en flaske Jif SKUREKREM (ikke spray), og skrubb med en gulvbørste. Når du deretter spyler vekk såpen skal det være rent hvertfall.
Heb+2 Skrevet 24. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. september 2007 He he, ja de er skitne. Ser veldig forskjell på de som er for eks i dusjen og de fine, kritthvite bak en hylle... Jeg prøver igjen med Jif skurekrem og en skikkelig gulvbørste. De er jo egentlig så fine disse mosaikkflisene mine...
Heb+2 Skrevet 24. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 24. september 2007 Ok, takker for råd.Da blir det tidenes badromsvask her i morgen kveld:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå