Gå til innhold

Hva stemte på dere,mens termin eller ul termin? :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet
:o) bare lurer jeg. Ikke mange dagene til min lille kommer.
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første gangen sprikte det litt mellom UL og mens termin. Menstermin var 17/9 og UL var 3/10. Snuppa kom 23/9 og klart på overtid iflg. jordmor.

Denne gangen er det bare 1 dag forskjell på mens og UL så da er det ikke godt å si :o)

Skrevet

Ul termin forrige gang, og det er det som er riktig denne gangen også . Jeg har litt lang syklus, så mens terminen stemmer ikke.

Skrevet

Ul termin var 6.mars, mens termin 8.mars og ungen kom 18.mars:)

Skrevet

mens termin var 8 mars, UL termin var 23 mars. Han kom 17 og det passet med 6 dager før, så UL var korrekt :) Eggløsningen min var ute på bærtur da jeg ble gravid! Lykke til med fødselen!!!

Skrevet

her var det nok mens termin,hadde ul termin 26 mars,mens termin 31 mars, og han kom 3 april..:)

Skrevet

ingen av delene.. hadde ul 12 april og mt 6 april.. Ho kom 17 mars... stor og fin :o)

Skrevet

Magefølelsen *hehe* var 10dager før UL termin - og menstermin var helt feil

Skrevet

Ingen, men ul-termin var nærmest begge gangene.

Første gang hadde jeg menstermin 4. desember og ul-termin 9.desember. Jenten ble født 8. desember.

Andre gang hadde jeg menstermin 14. februar og ul-termin 8. februar. Fødte 14. januar;)

Skrevet

Ultralyd: 7.nov

Mens-termin: 12.nov

Magefølelse 14.nov

Ina kom 14.nov:)

Skrevet

Det var samme dag for min del. Men min egen utregning var 14 dager før. Og jenta kom 14 dager før ul/mens termin :)

Skrevet

Menstermin var 9 april, ul terminen var 11 april og snuppa ble født 2 april :)

Skrevet

Mens termin og ul termin var samme datoen - O kom 6 dager senere..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...